تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت در آستانه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۷۲
شکوری: روادید سرخپوشان برای اعزام به هند هنوز صادر نشده است/ سمیعی دستور پیگیری افشای ترکیب تیم را داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مربوط به سفر اعضای این تیم  به هند برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: متأسفانه تا امروز (سه‌شنبه) کار‌های روادید کاروان ما انجام نشده است، اما عوامل باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند و سایر قسمت‌های مرتبط با فوتبال هم باید کمک کنند. همچنین با دستور عزیزی خادم بحث از روز گذشته فعال‌تر شده است و امیدوارم این مشکل حل شود. اخذ روادید هند بسیار پیچیده است؛ قیت روادید هند به ازای هر نفر، ۲۸۰ دلار است. فُرم‌های بسیاری باید پُر شوند و  همکاران  ما در باشگاه شبانه‌روز کار می‌کنند.
او درباره  زمان پرواز اعضای تیم پرسپولیس به هند بیان کرد: تلاش کردیم با هماهنگی و مساعدت مدیرعامل محترم، پروازی چارتر برای تیم در نظر بگیریم. با توجه به اینکه شرایط کرونایی هند حاد است، شاید اگر با پرواز دیگری عازم این کشور شویم، مشکلاتی پیدا کنیم و به احتمال زیاد، پرواز اعضای تیم به صورت چارتر و بعد از بازی با نساجی در روز پنج شنبه انجام می‌شود. 
مشکلی برای بازی با نساجی مازندران نداریم 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه  آیا سرخپوشان با برگزاری دیدار با نساجی در روز پنجشنبه موافق بودند یا خیر، اظهار کرد:  ما مشکلی  برای برگزاری بازی روز پنجشنبه نداریم. باشگاه  پرسپولیس می‌خواهد عدالت رعایت شود و مواردی که برای تیم ما در نظر گرفته می‌شود، برای سایر باشگاه‌ها هم به این صورت باشد. ما به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام گذاشتیم و می‌خواهیم به همه تیم‌ها با یک دید نگاه کنند. تابع سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا هستیم و مشکلی بابت بازی نداریم. ما از برنامه سازمان لیگ، قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا هم تبعیت کردیم و می‌خواهیم عدالت رعایت شود.
باشگاه پرسپولیس به خاطر افزایش مهمان های خود جریمه شد
شکوری درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از چمن ورزشگاه امام رضا (ع) و حضور تماشاگر در این ورزشگاه خاطرنشان کرد: این همان عدالتی است که درباره آن صحبت کردم. یک بار سازمان لیگ، ما را به دلیل زیاد بودن مهمان‌های حریف  جریمه کرد! این در حالی است که ۶ کارت در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهند و ما می‌توانیم ۶ مهمان وارد ورزشگاه کنیم. با این حال کمیته انضباطی، باشگاه پرسپولیس را جریمه کرد. در هر شهری با این مشکلات روبه‌رو هستیم. نمی‌دانیم تماشاگران با بلیت‌فروشی به ورزشگاه می‌آیند یا آشنایان مسئولان باشگاه هستند.
شکایت خود را درباره بازیکن پدیده به سازمان لیگ ارسال کردیم 
او بیان کرد:  تعداد بسیار زیادی از هواداران وارد ورزشگاه می‌شوند که برخوردی با آن‌ها نمی‌شود و حتی کنار زمین هم شاهد حضور نفرات اضافی زیادی هستیم که تیم را از لحاظ فنی دچار مشکل می‌کنند. اگر بازیکنان از لحاظ بهداشتی دچار مشکل شوند، تبعات جبران‌ناپذیری برای ما به دنبال دارد. درباره بازیکن تیم پدیده هم مستندات به طور کامل  مشخص است و شکایت خود را به سازمان لیگ فرستادیم. مقررات در این باره مشخص است و منتظر پاسخ سازمان لیگ هستیم. اگر تخلفی صورت گرفته، باید به آن رسیدگی و حق باشگاه پرسپولیس داده شود.
برخی از افراد تیم پرسپولیس را وارد حاشیه می کنند 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره فاش شدن  ترکیب این تیم در صفحات مجازی اظهار کرد: این موضوع به دست مدیریت باشگاه رسیده و سمیعی دستور پیگیری ویژه داده است. از هواداران می‌خواهم تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند. شاید این مسائل از سوی  افرادی  مطرح می‌شود که دست‌شان از باشگاه کوتاه شده و ممکن است تیم را وارد حاشیه کنند. کادر فنی ما بسیار حرفه‌ای است و بازیکنان ما در چندین دوره متوالی مسابقات آسیایی حضور دارند. آن‌ها موفق عمل کرده‌اند و وارد حاشیه نمی‌شوند. هواداران وارد بازی آن‌هایی که منافع‌شان قطع و دست‌شان از باشگاه کوتاه شده است، نشوند و امیدوارم این مشکل که حاد هم نیست را حل کنیم.
ما خواستار تضمین مسائل بهداشتی و امنیتی در هند شدیم 
شکوری درباره اینکه  آیا باشگاه پرسپولیس شرایط هند را سنجیده است یا خیر، تصریح کرد: همه موارد مورد نیاز برای تیم را به فدراسیون فوتبال هند، فدراسیون فوتبال و AFC ارسال کردیم.  همچنین همه الزامات تیم از جمله هتل، فاصله تمرینی، فاصله هتل تا فرودگاه و موارد بهداشتی و امنیتی را در نامه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ذکر کردیم و خواستیم که درباره مسائلی، چون موضوعات بهداشتی و امنیتی به ما تضمین دهند. مسئولان AFC پاسخ دادند که همه موارد را رصد می‌کنند که امیدوارم این اتفاق بیفتد. پیش‌بینی می‌کنیم که شرایط هند با امارات، قطر و ایران هم متفاوت باشد، چرا که به تازگی میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرده‌ است.
برای سفر به هند با چالش مواجه هستیم 
او ادامه داد: ما با چالش روبه‌رو هستیم و در کارگروهی که به ریاست سمیعی تشکیل شده است، تلاش می‌کنیم مشکلات احتمالی را رصد کنیم. شاید شرایط برای ما ناشناخته است و خود کشور هند و شهر گوا با لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری متمرکز رقابت‌ها ناآشنا باشد. امیدوارم مشکلی پیش نیاید، اما می‌دانیم با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم. هیچ پرواز مستقیمی به گوا وجود ندارد و می‌طلبد که نهاد‌های دیگر که با فوتبال درگیر هستند هم دخالت کنند. فدراسیون فوتبال هند، باشگاه پرسپولیس را برای نامه‌نگاری قبول نمی‌کند و مکاتبات باید از سوی  فدراسیون فوتبال انجام شود.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: همه مکاتبات باید از طریق فدراسیون‌ها انجام شود و طبق برنامه  قرار است مکاتبه‌ای با فدراسیون فوتبال هند برای دریافت دعوتنامه و روادید انجام شود که باید از طریق فدراسیون همان کشور باشد. همچنین با دستور رئیس فدراسیون فوتبال، کار‌ها سریع‌تر انجام می‌شود و با اینکه کمی زمان را از دست دادیم، امیدوارم مشکلات تا روز پرواز حل شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین