تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
حزب الله:موفقیت اخیر فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» باعث افزایش سهام سینما‌ها در آمریکا شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۷۱
تاثیر موفقیت «گودزیلا در برابر کونگ» در سهام سینما‌های آمریکا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،موفقیت فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» در گیشه آمریکا منجر به افزایش سهام صنعت نمایش فیلم در روز دوشنبه شد. این اتفاق باعث شد قیمت هر سهم از کمپانی‌های سینمایی بزرگ مثل AMC، آیمکس و سینمارک جانی دوباره بگیرند.
این فیلم هیولایی، در پنج روز نخست اکران ۴۸.۵ میلیون فروخته و در دوران کرونایی سینمای آمریکا رکورد شکنی کرده و از طرفی هم امید این صنعت به بازگشت به شرایط عادی را بیشتر کرده است. سهام کمپانی AMC به عنوان نمایش دهنده جهان، افزایش ۱۳.۴ درصدی را شاهد بود و از طرفی سهام گروه سینمایی سینمارک، دیگر سینمای زنجیره‌ای برزگ آمریکا، جهشی ۷.۱ درصدی داشت. سهام سینی وورد، صاحب سینما‌های رگال در آمریکا افزایش ۵.۳ درصدی و سینمای آیمکس افزایش ۴.۵ درصدی داشتند. سینما‌های آیمکس برای فیلم‌های مهمی که جلوه‌های ویژه دارند (مانند گودزیلا) به منبع مهمی برای فروش تبدیل شده است.
بخشی از دلایلی که وال استریت نسبت به آینده صنعت سینما خوشبین است، نمایش دوگانه فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» است. این فیلم به طور همزمان در سینما‌ها و HBO Max منتشر شد. با توجه به اینکه بیشتر سینما‌ها برای رعایت فاصله اجتماعی با نیم یا یک چهارم از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند نتیجه فروش این فیلم بیش از حد انتظار بوده است.
آدام آرون، رئیس کمپانی سینمایی AMC در مصاجبه‌ای با فکس بیزینس می‌گوید که روز‌های خوب برای سینما‌ها ادامه دار خواهد بود. او سپس به واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت که برای همه از جمله سینما‌ها خبر خوبی است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین