کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانی خبر داد؛

تورهای گردشگری ترکیه لغو شد

مهر , 17 فروردين 1400 ساعت 11:24

حزب الله:
سخنگوی وزارت کشور گفت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، مقرر شد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، لغو تور ترکیه را فوراً به کلیه شرکت‌های گردشگری ابلاغ کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اینکه پس از وصول نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در خصوص لغو تردد مسافری با ترکیه، موضوع به کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد، خاطر نشان کرد: جمع بندی اعضای کمیته که پس از تعامل با ۵ دستگاه تخصصی مرتبط با امور مرز، شکل گرفت، به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه و نهایتاً به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.
معاون هماهنگی وزارت کشور در خصوص تصمیم نهایی در مورد اعمال محدودیت‌ها در ترددهای مسافری با کشور ترکیه گفت: بر اساس تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا، مقرر شد وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، لغو تور ترکیه را فوراً به کلیه شرکت‌های گردشگری ابلاغ کند.
معاون هماهنگی وزارت کشور خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد، جمعیت هلال احمر نسبت به ارتقای مراقبت‌های بهداشتی در مرزهای زمینی و هوایی با ترکیه و تشدید کنترل دقیق مسافران ورودی از کشور ترکیه در مرزهای زمینی و هوایی اقدام فوری کند.
سامانی افزود: بر اساس تصمیم ابلاغ شده، مقرر شده است وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری وزارت امور خارجه و وزارت راه و شهرسازی نسبت به تعیین مراکز آزمایشگاهی مورد تأیید در خارج اقدام و اطلاع رسانی لازم در این ارتباط از طریق وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور خارجه به شهروندان و شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود تا پس از اطلاع رسانی لازم، افراد صرفاً با ارائه گواهی سلامت معتبر مورد تأیید وارد کشور شوند.


کد مطلب: 250560

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250560/تورهای-گردشگری-ترکیه-لغو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com