تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله:سرپرست روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، از شهادت دو تن از محیط‌بانان به ‌دست شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۵۱
شهادت دو محیط‌بان زنجانی در منطقه فیله‌خاصه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی مرشدی  با ابراز تاسف از شهادت دو تن از محیط‌بانان زنجانی، اظهار کرد: بامداد امروز (۱۷ فروردین‌ماه) متاسفانه طی تعقیب و گریزی که در منطقه فیله‌خاصه بین محیط‌بانان و شکارچیان غیرمجاز رخ داده، دو تن از محیط‌بانان به ‌نام‌های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی، هدف گلوله سلاح جنگی شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.
وی با بیان اینکه همه مسئولان امر در محل حضور دارند تا شرایط بررسی شود، تصریح ‌کرد: متاسفانه عده‌ای از شکارچیان غیرمجاز در شرایطی اقدام به شکار می‌کنند که مجوزی دریافت نکرده‌اند و این افراد نیز جزو آن دسته بودند و با عمل ناجوانمردانه خود، دو تن از محیط‌بانان را به قتل رساندند تا بار دیگر صدای مظلومیت قشر فداکار محیط‌بان به گوش برسد.
این مسئول با تاکید بر اینکه تا حصول نتیجه، موارد پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعاً خواهان شناسایی این افراد و اشد مجازات برای آن‌ها هستیم و به خانواده دو شهید نیز تسلیت عرض می‌کنیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین