تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
plusresetminus
حزب الله:یک کمدین مسلمان مشهور و مجری برنامه های گفتگوی رادیویی، در تلاشی با هدف تحت فشار قرار دادن رسانه‌ها برای دست برداشتن از پوشش رسانه‌ای بیانیه‌های دونالد ترامپ، این رئیس جمهور سابق آمریکا را با اسامه بن لادن تروریست مقایسه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۰۷
کمدین مسلمان، ترامپ را با اسامه بن لادن مقایسه کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دین عبیدالله، که مکررا در شبکه‌های ام.اس.ان.بی.سی و سی.ان.ان حضور پیدا کرده، در اظهاراتی همزمان با عید پاک در روز یکشنبه اظهار کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده از این بابت که هر دوی آنها الهام بخش حملات تروریستی در آمریکا شدند، قابل مقایسه است.
عبیدالله که در توئیتی نوشت: "هر بیانیه که دونالد ترامپ مطرح می‌کند باید از سوی رسانه‌ها همانطور پوشش داده شود که آنها در سال بعد از حملات 11 سپتامبر به پوشش نوارهای ضبط شده اسامه بن لادن پرداختند."
او ادامه داد: هم ترامپ و هم بن لادن تحریک کننده حملات تروریستی به کشور ما که برای از بین بردن دموکراسی ما طراحی شدند، بودند. هر اقدام دیگر از سوی رسانه‌ها عادی سازی تروریسم است.
عبیدالله در توئیتی قبل از آن توضیح میدهد که اشاره‌اش به اغتشاشات ششم ژانویه در محل ساختمان کنگره آمریکا است که منجر به چندین کشته از جمله کشته شدن برایان سیکنیک، افسر پلیس کنگره شد. دموکراتها گفتند که دونالد ترامپ با لفاظی‌های تحریک کننده‌اش مستقیما باعث این حمله از سوی برخی از حامیانش شده است.
دین عبیدالله همچنین در توئیتش نوشت: "آیا هیچ خبرنگاری درباره اسامه بن لادن یا تیموتی مک وی (عامل بمبگذاری سال 1995 اوکلاهماسیتی) گزارشی بدون اشاره به نقششان در حملات تروریستی مرگبار تهیه می کند؟ البته خیر.
وی افزود: همین قاعده باید نسبت به دونالد ترامپ به خاطر نقشش به عنوان تحریک کننده حمله تروریستی ششم ژانویه اعمال شود. هر چیز دیگری کمتر از آن عادی سازی تروریسم است.
دونالد ترامپ همزمان با عید پاک در روز یکشنبه بیانیه‌ای کوتاه منتشر کرده و در آن به لیبرالها حمله کرده و مجددا ادعا کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی علیه او تقلب شده است.
او در این بیانیه کتبی نوشت: "عید پاک به همه از جمله دیوانه‌های چپ رادیکال که در انتخابات ریاست جمهوری ما تقلب کرده و خواستار از بین بردن کشور ما هستند مبارک!"
برخی دیگر چهره‌های چپگرا نیز از این که رسانه‌های خبری همچنان به انتشار بیانیه‌های رئیس جمهور سابق آمریکا به رغم ممنوع شدن فعالیت او در محبوبترین شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند، اظهار تاسف کرده‌اند. خود ترامپ گفته که توئیتر با ممنوع کردن فعالیتش به او لطف کرده چرا که بیانیه‌های او به نسبت توئیتهای حساب تعلیق شده‌اش، پوشش بیشتری پیدا می‌کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین