تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
plusresetminus
حزب الله: دانشگاه علم و صنعت، باتوجه به وضعیت جدید شیوع کرونا در تهران، اطلاعیه‌ جدیدی در مورد اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های این دانشگاه صادر کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۰۶
از ورود به خوابگاه‌ها خودداری کنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دانشگاه علم وصنعت، در این اطلاعیه جدید، به آن دسته از دانشجویانی که با اسکان آنها در خوابگاه‌ها در ترم جاری موافقت به عمل آمده است توصیه کرده که با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و تغییر وضعیت تهران از نارنجی به قرمز، به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا حتی المقدور تا بهبود نسبی شرایط از مراجعه و حضور در خوابگاه‌ها خودداری کنند.
دانشگاه علم و صنعت اواخر سال گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که خوابگاه‌های این دانشگاه از یکشنبه ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ بازگشایی شده و دانشجویان برای ورود به خوابگاه‌ها باید گواهی سلامت(تاییدیه پزشک با درج مهر) که به تاریخ روز است، را ارائه دهند.
این دانشگاه به دانشجویان خود توصیه کرده بود که تا حد امکان به صورت تدریجی و طی روزهای هفته به خوابگاه‌ها مراجعه کنند.اما افزاش آمار مبتلایان به کرونا و تغییر شرایط تهران از نارنجی به قرمز سبب شد که اطلاعیه جدیدی صادر شود و از دانشجویان درخواست شود که از حضور در خوابگاه‌ها خودداری کنند.
 دانشگاه علم و صنعت همچنین به آن دسته از دانشجویانی که ساکن مناطق قرمز هستند، هشدار داده که از مراجعه به خوابگاه‌ها جدا اجتناب کنند و قبل از عزیمت به تهران با واحد اسکان مدیریت امور خوابگاه‌ها به صورت تلفنی هماهنگ‌های لازم را به عمل آورند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین