تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
plusresetminus
حزب الله: یک مسابقه از رقابت‌های لالیگا به خاطر توهین نژادپرستی بازیکن کادیس به بازیکن والنسیا متوقف شد و بعد از چندین دقیقه به جریان افتاد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۴۸۵
توقف یک مسابقه در لالیگا به خاطر نژادپرستی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در جریان دیدار کادیس و والنسیا در لالیگا توهین نژادپرستانه بازیکن کادیس به یکی از بازیکنان والنسیا جنجال آفرید.
مختار دیاکابی بازیکن والنسیا ادعا کرد که یک بازیکن کادیس به او توهین نژادپرستانه کرده و سایر بازیکنان والنسیا نیز در کنار او زمین بازی را ترک کردند تا بعد از چندین دقیقا مسابقه از سر گرفته شود.
ناظر بازی بعد از این اتفاق تیم والنسیا را تهدید کرد در صورتی که به زمین بازی برنگردند، بازی ۳ بر صفر به سود حریف می شود. در نهایت بعد از رایزنی فراوان تیم والنسیا به زمین بازی آمد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم کادیس خاتمه یافت.
باشگاه والنسیا در توییتر خود نوشت که تیم ها تصمیم گرفتند بازی را ادامه دهند اما نژادپرستی باید محکوم شود. در رابطه با این دیدار نیز بازیکنی که مورد توهین نژادی قرار گرفت از هم تیمی های خود خواسته است که به زمین برگردند. 
خوزه گایا، مدافع والنسیا به تلویزیون Moviestar گفت که تیم به بازی ادامه داد زیرا آنها تهدید به شکست شدند. مدافع ۲۵ ساله گفت: دیاخابی به ما گفت که به او توهین شده است. به همین دلیل میدان را ترک کردیم اما آنها به ما گفتند که باید برگردیم در غیر این صورت آنها سه امتیاز را از ما می گیرند. 
کادیس به لطف گل دیرهنگام مارکوس مائورو (دقیقه ۸۸) بازی را با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین