تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
plusresetminus
حزب الله:ذوب‌آهن با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان سومین پیروزی خود را در ۵ دیدار گذشته تحت هدایت مجتبی حسینی تجربه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۴۵۷
رگ خواب ذوب‌آهن در دستان حسینی/ تغییرات جواب داد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از حضور مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید و مجتبی حسینی روی نیمکت ذوبی‌ها شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول دگرگون شده است. ذوبی‌ها با این‌که در دیدار اول نیم فصل دوم مقابل فولاد و همچنین دیدار با پیکان شکست خوردند اما تغییرات مشهودی نسبت به نیم فصل اول داشته‌اند.
تیمی که در اکثر بازی‌هایش دو سه گل دریافت می‌کرد و شکست‌های زیادی را تجربه می‌کرد، در۵ بازی رسمی گذشته خود با هدایت مجتبی حسینی ۳ پیروزی به دست آورده است و کم گل می‌خورد. تفکر و تجربه حسینی در تیمی که سال‌ها سابقه حضور در آن را داشته باعث شده تغییرات مثبتی در این تیم اتفاق بیفتد و شرایط را برای ادامه کار متفاوت تر از گذشته کند.
نقطه عطف باشگاه ذوب‌آهن حضور مدیرعامل جدید و فوتبالی این تیم است که توانسته روحیه پیروزی را در این تیم تزریق کند. مجتبی فریدونی در اوایل حضورش در سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن با حضور در تمرین ذوبی‌ها کاری متفاوت انجام داد. او به اعضای تیم کتاب " برد از رختکن شروع می‌شود" نوشته جان کورتون و مایک اسمیت را به اعضای تیم هدیه داد.
جوی که در جمع شاگردان حسینی حاکم است نشان می‌دهد این تیم قصد شکست خوردن ندارد و اعضای تیم فوتبال ذوب‌آهن آماده ادامه راه متفاوت خود نسبت به نیم فصل اول هستند. مجتبی حسینی نیز شرایط تیمش را خوب می‌داند و رگ خواب ذوب‌آهن را در دستان خود دارد.
مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تا آخر بازی مسلط به بازی بودیم و فکر کنم در هیچ بازی‌ای نتوانسته بودیم به اندازه این بازی موقعیت ایجاد کنیم. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم ولی خداراشکر با یک بازی مقتدرانه، بدون این که موقعیتی به تیم حریف بدهیم، توانستیم یک برد شیرین کسب کنیم.
او درباره اردوی این تیم در عید نوروز و شرایط ذوبی‌ها بعد از حضورش ‌گفت: ما یک اردوی پنج روزه داشتیم و نه جلسه تمرین برگزار کردیم و یک بازی دوستانه داشتیم که اردوی خوبی بود. من زمانی که به ذوب آهن اضافه شدم، زمانی برای تمرین نداشتم ولی این اردو به من کمک کرد که ایده‌ام را به بازیکنان منتقل کنم. خداراشکر باز فرصت داریم که بازیکنان را از نظر بدنی بیشتر آماده کنیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین