کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکنون به ۹۰۰۰ نفر در البرز واکسن کرونا تزریق شده است

پایگاه خبری کرج امروز , 16 فروردين 1400 ساعت 10:07

حزب الله:سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می‌رسد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود استان البرز به موج چهارم کرونا با توجه به شلوغی های آخر سال و مسافرت‌های نیمه اول و دوم عید دور از انتظار نبود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، انتظار می‌رود تعداد بیماران بستری شده در استان طی دو هفته آینده به اوج خود برسد که این امر نتیجه مسافرت‌های نوروزی است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز با اشاره به فشار کار و خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران و حساسیت خدمات‌رسانی به موقع به آنها، اغلب کارکنان کادر بهداشت و درمان حتی در زمان تحویل سال جدید هم مشغول به کار بودند و طی این مدت تعطیلی نداشتند.
سلیمانی اضافه کرد: با توجه به اینکه سخت‌تر شدن شرایط طی روزهای آتی حتمی است، از مردم درخواست می‌شود به هیچ عنوان میزبان کسانی که از مسافرت برگشته‌اند نباشند چون احتمال اینکه یکی از آنها ناقل بیماری باشد زیاد است.
وی تاکید کرد: علاوه بر این، کسانی که مسافرت رفته‌اند باید تست کرونا بدهند و تا زمانی که نتیجه منفی را نگرفته‌اند از حضور در محل کار خودداری کنند.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز در پاسخ به اینکه آیا گزینه قرنطینه استان در شرایط فعلی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خاص البرز قرنطینه کردن آن بعید به نظر می‌رسد.
سلیمانی با اشاره به میزان واکسن کرونایی که تا کنون با استان البرز تخصیص یافته است،گفت: سهمیه البرز در پارت اول بین ۷ تا ۹ هزار واکسن بوده که با اولویت کادر درمان و بیماران خاص و پرخطر تزریق شده است.
وی افزود: پارت دوم واکسن کرونا نیز به زودی وارد استان شده و به گروه‌های هدف اولویت‌دار تزریق می‌شود


کد مطلب: 250446

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250446/تاکنون-۹۰۰۰-نفر-البرز-واکسن-کرونا-تزریق-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com