تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
plusresetminus
حزب الله: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به اینکه تهران در شرایط قرمز قرار دارد، تاکید کرد: در ادارات با کار ضروری حداکثر تا ۵۰ درصد و ادارات با کار غیر ضرور حداکثر تا ۳۰ درصد می توانند کارمندان را به صورت حضوری به کار بگیرند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۴۳۶
تهران در وضعیت قرمز کرونایی/حضورحداکثر ۳۰ درصدی کارمندان در ادارات با کار غیر ضرور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامرضا عباس پاشا  در تشریح روند اجرای دورکاری در تهران با توجه به افزایش امارهای کرونا، گفت: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند یعنی می توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و سایر ادارات هم می توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.
وی تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیر ضرور و بیش از این تعداد ممنوع است.
معاون استاندار تهران ادامه داد: اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده و بر اجرای ان نیز نظارت خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین