کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد

افزایش چرخش کرونا در کشور/ درخواست وزارت بهداشت از مسافران نوروزی

ایسنا , 15 فروردين 1400 ساعت 14:28

حزب الله:سخنگوی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی هنوز تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند، گفت: بنابراین از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهشمندیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از حضور در مهمانی خودداری کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر سیما سادات لاری، گفت: چرخش ویروس کرونا در کشور به سرعت رو به افزایش است و هرگونه عدم استفاده صحیح از ماسک و سهل انگاری در عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای ما و عزیزانمان به همراه داشته باشد.
وی افزود: مطمئنا تا کنون سفرهای نوروزی تاثیر افزایشی خود را بر گسترش شیوع بیماری در کشور به طور کامل بر جای نگذاشتند و مطمئنا بسیاری از افراد آلوده به کرونا که فاقد علائم بیماری هستند با حضور در جامعه در حال تکثیر و انتقال بیماری به دیگران هستند.
لاری تاکید کرد: از کلیه افرادی که در ایام نوروز به سفر رفتند خواهشمندیم حداقل تا ۵ روز پس از بازگشت از سفر از هرگونه حضور در مهمانی و پذیرش مهمان در منزل به طور جد خودداری کنند، زیرا این کار به منزله انتشار احتمالی ویروس به دیگران خواهد بود.
 


کد مطلب: 250405

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250405/افزایش-چرخش-کرونا-کشور-درخواست-وزارت-بهداشت-مسافران-نوروزی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com