تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به آمریکایی‌ها، گفت: وعده کاغذی و ناقص رفع تحریم‌ها پاسخگوی ملت ایران نیست؛ مردم و مسئولان در صدایی واحد منتظر اقدامی عملی برای رفع تحریم‌ها هستند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۳۵۵
قانون لغوتحریم‌ها بازی یکطرفه راتغییر داد/وعده کاغذی پاسخ نمی‌دهد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه، گفت: امیدوارم سال پیش رو با نقش آفرینی عمومی مردم سال پیشرفت اقتصادی ایران عزیز و سال عبور از چالش‌ها باشد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب امسال نیز محور شعار سال را تقویت تولید قرار دادند. ما به مردم تعهد می‌دهیم به جای شعار، گزارش عملکرد دهیم و به جای ادعا، عمل کنیم. در سال گذشته مجلس شورای اسلامی گامی عملی برای حمایت از تولید برداشت؛ موادی از قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ اصلاح شد تا موانع قانونی تقویت تولید برداشته شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گام دیگر برای لبیک به تقویت تولید این است که مجلس در سال ۱۴۰۰ به سرعت طرح جهش تولید برای تقویت مسکن را تصویب خواهد کرد. امیدواریم با این تصمیم انقلابی، تولید مسکن جهش پیدا کند تا مردم در بازار آشفته مسکن نفس راحت بکشند.
قالیباف افزود: این قانون چند صد هزار شغل و کسب و کارهای مختلف ایجاد می‌کند و در صورت همت دولتمردان ثمره این قانون می‌تواند به سرعت کام مردم را در سال جاری شیرین کند.
وی همچنین با بیان اینکه از مهمترین نکاتی که در سال ۱۴۰۰ مطرح است، مواجهه با دولت جدید آمریکاست، تاکید کرد: خوشبختانه قانون جدید لغو تحریم‌ها سمت و سوی بازی یکطرفه را تغییر داد و باعث شد گذشت زمان به نفع ایران تمام شود به گونه‌ای که اگر قبل از آن گذشت زمان به معنای پابرجا ماندن تحریم‌ها بود اکنون گذشت زمان به معنای پیشرفت هسته‌ای است و باید در قبال تاخیر هزینه بدهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همین روند، گشایش‌هایی در دیپلماسی ایجاد کرده است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها باید بدانند ایران برای رفع تحریم‌ها راهبرد اصلی خود را بی اثر کردن تحریم‌ها قرار داده است و با فعال سازی صنعت هسته‌ای آنها هستند که باید تصمیم بگیرند و تحریم‌های ایران را به شکل عملی و کامل رفع کنند و وعده کاغذی و ناقص رفع تحریم‌ها پاسخگوی ملت ایران نیست مردم و مسئولان در صدایی واحد منتظر اقدامی عملی برای رفع تحریم‌ها هستند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین