تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
plusresetminus
حزب الله: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای تشکیل مجدد دولت اظهار کرد که این رژیم برای عبور از چالش‌ها به یک دولت راستگرای ثابت نیاز دارد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۳۵۲
نتانیاهو: برای مقابله با چالش ها به یک دولت راستگرا نیاز داریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد: برای مقابله با چالش‌های موجود و همچنین استفاده از فرصت‌های خوبی که پیش رو داریم، اکنون به یک دولت راستگرای ثابت برای سالها احتیاج داریم تا از همه شهروندان "اسرائیل" مراقبت کند.
وی در توییتی نوشت: این چیزی است که ما در شرایط فعلی به آن نیاز داریم و به یاری خدا این هدف را محقق خواهیم کرد.
این اظهارات پس از آن مطرح شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کردند که نفتالی بنت، رئیس حزب "یمینا" با یائیر لاپید، رهبر حزب "آینده‌ای هست" برای بررسی امکان تشکیل ائتلاف حاکم دیدار کرد.
در همین راستا، منابعی از حرب یمینا به شبکه "I۲۴" گفتند که بنت تمایل  به حمایت از نتانیاهو داشت، اما در این راستا توصیه‌ای به روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی نکرده است.
این منابع در ادامه گفتند که بنت در تلاش است تا مانع از برگزاری انتخابات برای پنجمین بار شود.
بنت بعد از برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه مارس خواهان تصدی پست نخست‌وزیری در چارچوب یک توافق نوبتی با نتانیاهو یا لاپید شد. این درحالی است که حزب وی تنها به هفت کرسی دست یافت و حزب لیکود با رهبری نتانیاهو به ۳۰ کرسی و حزب آینده‌ای هست به ۱۷ کرسی دست یافتند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین