کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کرونا علیه ورزش ایران پس از نوروز ۱۴۰۰ + جدول

ایسنا , 14 فروردين 1400 ساعت 14:20

حزب الله:

برای اولین بار پس از مدت‌ها، شاهد افزایش میزان محدودیت‌های ورزشی در سراسر ایران هستیم، به گونه‌ای که شدیدترین تعطیلی‌ها در ۴۷ شهر اجرا خواهد شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در اولین هفته پس از پایان نوروز ۱۴۰۰، تعداد شهرهای قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا به عدد ۴۷، تعداد شهرهای نارنجی به عدد ۱۲۶ و تعداد شهرهای زرد به عدد  ۲۴۷ رسیده است.
طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.
ورزش در مناطق قرمز
بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.
ورزش در مناطق نارنجی
در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.
ورزش در مناطق زرد
همچنین مناطقی که در وضعیت زرد قرار دارند شامل محدودیت در سطح شغلی ۴ هستند که به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی مربوط می شود.
برای مشاهده جدیدترین وضعیت شهرها و استان‌های قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا اینجا کلیک کنید.


کد مطلب: 250305

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250305/کرونا-علیه-ورزش-ایران-نوروز-۱۴۰۰-جدول

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com