تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجمع خیرین شهرستان ملایر از مساعدت یک میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۶۲۰ هزار ریالی یک خیر در ساخت پایگاه سلامت این شهرستان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۳۰۴
مساعدت یک‌میلیارد ریالی یک خیر در ساخت پایگاه سلامت ملایر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس آذرهمایون  با اشاره به مساعدت ۸۸۳ میلیون و ۷۵۵ هزار ریالی بیماران سرطانی نیازمند و انجام امور خیر طی ماه گذشته اظهار کرد: خیری در ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی شادروان حاج نصرت‌الله شایگان یک‌میلیارد و ۳۲۴میلیون و ۶۲۰ هزار ریال کمک داشت.
وی با اشاره به مساعدت مجمع خیرین سلامت در تهیه تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد و ۸۵۴میلیون و ۶۶۰ هزار ریال  گفت: ۱۰۰ میلیون ریال در تهیه کپسول اکسیژن مساعدت شد.
رئیس مجمع خیرین شهرستان ملایر با اشاره به واریزی در ذبح گوسفند از طرف خیرین به مبلغ ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال یادآور شد: ۳۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در تهیه سبدکالا مساعدت شد.
وی تعداد مراجعین ماه گذشته به امور مددکاری را ۲۶۷ بیمار نیازمند عنوان کرد و افزود: تعداد بیماران معرفی شده به پزشک و آزمایشگاه و سونوگرافی ۱۱ بیمار نیازمند بودند.
آذرهمایون از مساعدت ۶ بیمار در انجام پرتودرمانی، شیمی درمانی و بیماران نیازمند با هزینه ۱۲۹ میلیون ریالی خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون ریال کمک هزینه ایاب و ذهاب ۴ بیمار برای انجام پرتودرمانی را داشتیم.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین