تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
plusresetminus
حزب الله: استاندار تهران با اشاره به اینکه اگر در استان تهران به طور مثال ۲ شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود، گفت: نیاز است مداخلات در مدیریت بیماری کرونا در استان تهران تشدید شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۲۹۰
افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در استان تهران/لزوم تشدید مداخلات در مدیریت بیماری کرونا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش فاصله گذاری اجتماعی ،حجم زیاد ترددها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و به دنبال آن افزایش مراجعات سرپایی و میزان بستری ها در سطح استان تهران بودیم.

وی افزود: در استان تهران علیرغم همه تلاش های کادر درمان با پیچیدگی های موجود در این استان شاهد شرایط متزلزل و شکننده ای در مدیریت کرونا هستیم. مسئله ای که می طلبد بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر در استان تهران مثلا  ۲ شهرستان قرمز داریم به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان از همین حالا  باید مصوبات ستاد ملی چه در خصوص حضور کارمندان و چه در کاهش تجمعات تشدید شود. بر اساس گزارش ها وضعیت موجود در استان تهران به گونه ای است که باید بیش از گذشته مداخلات در مدیریت بیماری کرونا تشدید شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین