کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترفند تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیما/ سازمان: برخورد می‌کنیم

مهر , 14 فروردين 1400 ساعت 11:26

حزب الله:در حالی که برخی شرکت‌های هواپیمایی به بهانه‌های مختلف در حال گرانفروشی بلیت هستند، سازمان هواپیمایی به متخلفان هشدار داد در صورت تداوم این روند، مجوز پروازهای خاطیان را لغو خواهد کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
برخی شرکت‌های هواپیمایی با تمسک به برخی بهانه‌های جدید، در حال گرانفروشی بلیت هواپیما در مسیرهای پرتردد هستند؛ چارتری بودن پرواز، رزرو یک شب هتل و… از جمله ترفندهای تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیماست.

در همین ارتباط، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسات هوانوردی، در نامه‌ای خطاب به کلیه شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام کرد: با توجه به گزارش‌های واصله از فروشندگان و نمایشگرهای فروش بلیت پروازهای داخلی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای پر تردد مانند کیش، قشم و مشهد در قالب عناوینی چون رزرو یک شب هتل یا هزینه بلیت دو طرفه یا چارتری یا نبود صندلی اقدام به دریافت وجه بیشتر از مسافران کرده‌اند.
سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نرخ نامه بلیت پروازهای داخلی مصوب آبان ۹۹، اعلام کرده که شرکت‌های هواپیمایی صرفاً می‌بایست در قالب پروازهای برنامه‌ای (سیستمی) نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.
این سازمان به ایرلاین‌های داخلی هشدار داده در صورت تداوم این روند، علاوه بر معرفی خاطیان به مراجع ذی‌ربط، محدودیت‌های عملیاتی (لغو مجوز پرواز) را هم علیه شرکت‌های هواپیمایی متخلف اعمال خواهد کرد.
Bookmark and Share


کد مطلب: 250285

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250285/ترفند-تازه-گرانفروشی-بلیت-هواپیما-سازمان-برخورد-می-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com