تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله:فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران، بازار تهران را یک پدیده اجتماعی، اقتصادی و امنیتی بیان کرد که با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نیازمند توجه بیشتری است.
۰
کد مطلب : ۲۴۹۲۶۳
خطر چرخش ویروس انگلیسی در بازار تهران بیشتر است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر علیرضا زالی، در دیدار با رؤسای مراکز بهداشت و شبکه‌های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، خدمات کادر بهداشت پر تلاش در خط مقدم ارائه خدمات به ویژه در اپیدمی کرونا را مایه مباهات برشمرد و با ذکر اینکه حوزه بهداشت در سطح ملی و استانی سال‌ها است مهجور واقع شده است، نیاز‌های حوزه بهداشت را از نوع زیرساختی و لجستیکی و نیروی انسانی ذکر کرد و وجود چنین کمبود‌ها و نیاز‌هایی در استان تهران را بسیار دردآور دانست.

وی، با تقدیر از اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاقانه نظیر غربالگری بازار تهران و بازار تجریش و محله هرندی توسط مجموعه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اجرای طرح هر خانه یک پایگاه را از دیگر اولویت‌های حوزه بهداشت دانست و اجرای این طرح سازنده را باعث اعتلای بهداشت استان تهران ذکر کرد.

آقای زالی همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی را منجر به شناسایی خلاء‌های حوزه بهداشت تهران بیان کرد و افزود: در این راستا برنامه‌هایی در حال طراحی است.

به گفته وی، هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی، بازدید‌ها و نظارت‌های بهداشتی اجرا می‌شود که امسال با توجه به شیوع کرونا نیازمند افزایش ابعاد نظارتی و خدماتی این طرح خواهیم بود.

آقای دکتر زالی، بازار تهران را یک پدیده اجتماعی، اقتصادی و امنیتی بیان کرد که با توجه به شیوع ویروس جهش یافته نیازمند توجه بیشتری است، زیرا محیط‌های پرازدحام، بستر مناسب برای انتشار و چرخش بیشتر ویروس را فراهم می‌کنند.
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین