کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزییات محدودیت‌های سراسری ورزشی تا اطلاع ثانوی

ایسنا , 17 اسفند 1399 ساعت 15:45

حزب الله:
برای اولین‌بار، محدودیت‌ها و تعطیلی‌های ورزشی سراسر کشور در هفته جاری همانند هفته گذشته خواهد بود و شاهد هیچ تغییری در این رابطه تا اعلام بعدی رنگ‌بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا نخواهیم بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.
بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در استان خوزستان ۱۱ شهر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند که شامل اهواز، آبادان، بندرماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه است و علاوه بر این در سطح کشور ۳۲ شهر از نظر شیوع این ویروس در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۵۴ در وضعیت آبی قرار داشتند.
ورزش در مناطق قرمز
بنابراین تا زمان اعلام رنگ بندی جدید شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، همانند هفته گذشته شاهد تعطیلی مشاغل دو، سه و چهار یعنی تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در ۱۱ شهرستان آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، رامهرمز، دزفول، دشت آزادگان، شوشتر، کارون، هویزه و شادگان که از نظر شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان قرمز خواهیم بود.
ورزش در مناطق نارنجی
در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ که ۳۲ شهر یا شهرستان جزو این محدوده هستند، محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت تا اعلام جدید نیستند.
ورزش در مناطق زرد
همچنین طبق اعلام، ۲۵۱ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که سطح شغلی ۴ در آن ها محدود خواهد شد که شامل باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی است.


کد مطلب: 249173

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/249173/جزییات-محدودیت-های-سراسری-ورزشی-اطلاع-ثانوی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com