تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله: ابوالحسن فیروزآبادی در واکنش به انتشار محتوا‌های مستهجن در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۹۱۵۱
تشخیص مجرمانه بودن انتشار کلیپ‌های مستهجن در فضای مجازی به عهده قوه قضائیه است

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،چندی پیش موزیک ویدئویی غیر اخلاقی در فضای مجازی منتشر شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. مخاطب این موزیک ویدئوی مستهجن اگرچه همه سنین و اقشار بودند اما نمود آن بیشتر کودکان و نوجوانان بودند که چالشی برای خانواده‌های دغدغه‌مند محسوب شده و بیش از پیش آن‌ها را برای تربیت اخلاقی فرزندان خود نگران کرد.
بر همین اساس ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تشخصیص مجرمانه بودن محتوای مستهجن در فضای مجازی بر عهده قوه قضائیه است، اما این محتوا جزو امور مستهجن محسوب شده و طبق مصادیق تعیین شده انتشار آن در کشور غیرمجاز است و به هیچ عنوان نباید سکو‌های ایرانی نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

فیروزآبادی انزجار مردم نسبت به این موضوع را بهترین راه برخورد با انتشار محتوای مستهجن در فضای مجازی دانست و ادامه داد: به اندازه کافی عکس العمل مردم و رسانه‌ها در اعلام انزجار نسبت به این موضوع و با یک خط و سمت واحد علیه انتشار چنین محتوا‌هایی ایجاد شد.
وی ادامه داد: تا حد ممکن انتشار این محتوا و حواشی آن بر روی پلتفرم‌های داخلی ممنوع و محدود شده و گزارش‌هایی از آن اعلام شد، اما به هر حال فضای مجازی یک فضای باز و جهانی است و نمی‌شود جلوی همه چیز را برای همه کس گرفت.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین