کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رویکرد شورای پنجم حفظ و توسعه سرانه فضای سبز بوده است

پایگاه خبری کرج امروز , 17 اسفند 1399 ساعت 11:56

حزب الله:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: رویکرد شورای پنجم حفظ و توسعه سرانه فضای سبز بوده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اکبر سلیم نژاد در آیین روز درختکاری در راستای طرح «هر شهید یک درخت» که به نیابت از شهدای گرانقدر در منطقه دو شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: نگاه این شورا به موضوع فضای سبز همواره به صورت ویژه بوده و این مهم باید ادامه دار و مستمر باشد در این راستا با حمایت اعضا شورای اسلامی شهر اعتبارات خوبی به این حوزه اختصاص داده شده است.
وی به بیان افزایش سرانه فضای سبز شهر کرج در شورای پنجم پرداخت و گفت: در حال حاضر تعداد زیادی پارک در نقاط مختلف به بهره برداری رسیده است که از اهداف شورای پنجم پرداختن به این مبحث و افزایش سرانه فضای سبز است.
سلیم نژاد گفت: رویکرد شورای پنجم مبتنی بر حفظ و توسعه سرانه فضای سبز بوده و در این زمینه با پیگیری‌های مستمر شاهد اقدامات قابل توجهی هستیم که افتتاح پارک ایران کوچک و همین طور آماده سازی پارک های شهید ایرانی و دانایی و سایر پارک های احداث شده را می توان مثال زد.
رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: امروزه گسترش شهرها موجب تشدید عوارض شهری مثل آلودگی هوا شده است و یکی از راه‌های مقابله با معضلات شهرنشینی تقویت ارتباط انسان با محیط زیست است.
سلیم نژاد یادآور شد: افزایش سرانه فضای سبز یکی از شاخصه های شهر سالم است و به رغم رشد جمعیت شهر کرج طی دو دهه گذشته، میزان توسعه فضاهای سبز به نسبت رشد جمعیت از سرعت بیشتری برخوردار بوده است.
وی یادآور شد: مدیران مناطق باید به محله های کم برخوردار در حوزه فضای سبز که سرانه فضای سبز پایین‌تری نسبت به سایر مناطق دارند توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر بکار بگیرند.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از پاکبانان و سبزبانان زحمتکش و نمونه منطقه دو شهرداری کرج تجلیل به عمل آمد.


کد مطلب: 249138

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/249138/رویکرد-شورای-پنجم-حفظ-توسعه-سرانه-فضای-سبز-بوده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com