تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات مشترک بسیج و سپاه در حوزه محیط زیست، گفت: جهادگونه از محیط زیست دفاع می‌کنیم.
۰
کد مطلب : ۲۴۹۱۱۲
جهادگونه از محیط زیست دفاع می‌کنیم/اقدامات مشترک سپاه و بسیج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار محمد زهرایی در مراسم روز درختکاری که عصر امروز در اردوگاه شهید مطهری کرج برگزار شد، اظهار کرد: همانطوری که میراث باستانی کشور از اهمیت بیشماری برخوردار است، حفاظت از محیط زیست نیز وظیفه همگان در مقابل آیندگان است که از اهمیت زیادی دارد.
وی گفت: ما مبدا حرکتی برای حفظ محیط زیست برای آیندگان هستیم و فرزندان ما در آینده بر مبنای نگرش، تفکر و اقدامات پدران خود حفظ محیط زیست ارزیابی خواهند کرد.
این مسئول افزود: بسیج لشکر مخلص خدا است و در دفاع از محیط زیست از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود و برای حفظ آن جهادگونه عمل خواهد کرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اقدامات مشترک بین سپاه و سازمان بسیج مستضعفین با سازمان جنگل، مراتع و منابع طبیعی، گفت: در برنامه پنج ساله و تعامل صورت گرفته با این سازمان گام های مطلوبی در خصوص اطفای حریق، مقابله با سوداگران چوب در مراتع جنگلی کشور و بیان زدایی و..‌. صورت گرفته و ادامه دار خواهد بود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین