کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید/ اجرای طرح استقبال از بهار

پایگاه خبری کرج امروز , 17 اسفند 1399 ساعت 9:59

حزب الله:معاون خدمات شهری شهرداری کرج از آغاز خانه تکانی شهر با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اصغر همتی  با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت تنظیف شهر، گفت: طرح استقبال از بهار در سطح مناطق شهر کرج آغازشده است.
وی بابیان اینکه شستشو و رنگ‌آمیزی جداول به رنگ سبز و سفید، پاک‌سازی دیوارنویس‌ها و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز، شستشوی مبلمان شهری با آب و مواد شوینده نظیر تابلوها، علائم ترافیکی، گارد ریل‌ها، نرده‌ها اِلمان‌ها، سایبان ایستگاه‌های اتوبوس و پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد: همچنین جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از زمین‌های بایر سطح مناطق نیز در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.
همتی همچنین به فعالیت‌های خدمات شهر در بخش عمرانی  و ترافیک اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی نیز با تلاش‌های مضاعف فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص لکه‌گیری و مرمت کلیه معابر همچنین انجام خط‌کشی‌های ترافیکی و ترمیم و بازسازی روشنایی‌های روگذرها و زیرگذرها صورت گرفته است.
وی همچنین ترمیم و بازسازی روشنایی‌های روگذر و زیرگذر همچنین جمع‌آوری نیوجرسی‌های پراکنده در سطح شهر در پیاده‌روها و اراضی بایر و بازسازی کامل مخازن زباله مکانیزه معیوب و رنگ‌آمیزی آن‌ها صورت گرفته است.


کد مطلب: 249111

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/249111/چهره-متفاوت-کرج-آستانه-سال-جدید-اجرای-طرح-استقبال-بهار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com