تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله:معاون خدمات شهری شهرداری کرج از آغاز خانه تکانی شهر با اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۹۱۱۱
چهره متفاوت کرج در آستانه سال جدید/ اجرای طرح استقبال از بهار
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اصغر همتی  با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت تنظیف شهر، گفت: طرح استقبال از بهار در سطح مناطق شهر کرج آغازشده است.
وی بابیان اینکه شستشو و رنگ‌آمیزی جداول به رنگ سبز و سفید، پاک‌سازی دیوارنویس‌ها و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز، شستشوی مبلمان شهری با آب و مواد شوینده نظیر تابلوها، علائم ترافیکی، گارد ریل‌ها، نرده‌ها اِلمان‌ها، سایبان ایستگاه‌های اتوبوس و پل‌های عابر پیاده غیرمکانیزه صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد: همچنین جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌ها از زمین‌های بایر سطح مناطق نیز در دستور کار قرار دارد و در حال انجام است.
همتی همچنین به فعالیت‌های خدمات شهر در بخش عمرانی  و ترافیک اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی نیز با تلاش‌های مضاعف فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص لکه‌گیری و مرمت کلیه معابر همچنین انجام خط‌کشی‌های ترافیکی و ترمیم و بازسازی روشنایی‌های روگذرها و زیرگذرها صورت گرفته است.
وی همچنین ترمیم و بازسازی روشنایی‌های روگذر و زیرگذر همچنین جمع‌آوری نیوجرسی‌های پراکنده در سطح شهر در پیاده‌روها و اراضی بایر و بازسازی کامل مخازن زباله مکانیزه معیوب و رنگ‌آمیزی آن‌ها صورت گرفته است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین