کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسحاق جهانگیری: ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم

تسنیم , 16 اسفند 1399 ساعت 15:03

حزب الله: معاون‌اول رئیس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اسحاق جهانگیری در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: کرونا پدیده‌ای است که همه دنیا درگیر آن است و باید به مصوبات ستاد کرونا توجه کامل داشته باشیم؛ سلامت مردم مسئله اصلی است و تبعات اقتصادی در مرحله بعد قرار دارد.
وی تصریح کرد: بین سلامت و تبعات اقتصادی اگر ناچار باشیم که انتخاب کنیم باید ابتدا به سلامت مردم توجه کنیم؛ دولت با تمام توان در زمینه تولید و واردات واکسن مورد تأیید وزارت بهداشت تلاش می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تلاش می‌کنیم که واکسن‌های تولید داخل را سریع‌تر به نتیجه برسانیم و ان‌شاءالله در ماه‌های آینده آن‌چنان تعداد واکسیناسیون زیاد خواهد بود که ظرف مدت کوتاهی تمام کشور را واکسینه می‌کنیم.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در ارتباط با ثبت جهانی یزد باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم چرا که مهمترین دستاورد میراثی کشور، ثبت جهانی بافت تاریخی یزد است و ایرانیان به این موضوع افتخار زیادی می‌کنند.

وی افزود: این که 2 طبقه کتابخانه مرکزی یزد برای رعایت مسائل میراثی کشور تخریب شده است اقدام بسیار خوبی بود و پیام آن این بوده که هیچ اقدامی در بافت تاریخی یزد نباید بدون نظر میراث فرهنگی انجام شود.
معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: یزد شهر جهانی شده است و باید مورد توجه گردشگران دنیا قرار بگیرد و طرح‌های متناسب با این موضوع از جمله توسعه فرودگاه و برقراری پروازهای بین‌المللی اقدام لازم صورت گیرد.


کد مطلب: 249073

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/249073/اسحاق-جهانگیری-ظرف-مدت-کوتاهی-تمام-کشور-واکسینه-می-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com