تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
plusresetminus
ملی پوش قایقرانی روئینگ گفت: برای حضور در انتخابی المپیک نسبت به سال بیشتر تمرین کردم و تاکنون پیشرفت خوبی داشته ام.
۰
کد مطلب : ۲۴۹۰۱۳
نازنین ملایی: خوب شد قبل از مسابقه متوجه مشکل قرص‌ها شدم
نازنین ملایی درباره‌ی وضعیت خود در فاصله یک ماه و نیم تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک روئینگ بیان کرد: رکوردی که تمرینات دارم، راضی کننده است و نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته ام. من چیزی برای انتخابی المپیک کم نگذاشته‌ام و از سال گذشته بیشتر تمرین کردم و رکوردهایم را نیز تغییر دادم. تنها مسئله این است که چون مدت زیادی بخاطر شیوع ویروس کرونا در مسابقات نبودم، از وضعیت رقیبان اطلاعی ندارم 100 درصد نمی توانم  بگویم چه نتیجه ای می گیرم. قطعا رقیبان هم پیشرفت داشته اند. 
او در مورد رقیبان خود در انتخابی المپیک نیز گفت: من دو رقیب از کره جنوبی و چین تایپه دارم. نماینده کره جنوبی در المپیک لندن و ریو حضور داشته و ورزشکار قدیمی است. نماینده چین تایپه خیلی خوب در مسابقات ظاهر شده است.
بانوی ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تا قبل از انتخابی المپیک قایق‌های خریداری شده به دست‌شان برسد، تصریح کرد: بعید می دانم به انتخابی المپیک برسد. چون در یک سال گذشته خبری نشد و فکر نمی‌کنم دراین یک ماه و نیم هم خبری شود. اگر قایق‌ها به دستمان می‌رسید که اتفاق خوبی بود و باعث می شد زمانی که به انتخابی المپیک می‌رویم نیاز نباشد چند روز از تمرین راب برای تنظیم قایق‌ها بگذاریم. خیلی بد است که قایق ها زود از آن سر دنیا آمده اما یک سال در کشور خودمان مانده است.
ملایی در مورد اینکه مصرف اشتباه دارو مشکلاتی را برای او به وجود آورده بود، تاکید کرد: اتفاقی که برای من افتاد بخاطر اشتباه دارویی بود. من از دو پزشک در مورد مصرف دارو سوال کرده بودم و به من گفته بودند که مصرف آن ایرادی ندارد. روز تست هم به ماموران نادو  اعلام کردم این دارو را مصرف می کنم و حتی مامور ضد دوپینگ با پزشکم هم صحبت کرد و  مامور هم در برگه را نوشت که من چه دارویی مصرف کرده ام.
او ادامه داد: وقتی آن اتفاق افتاد فکر نمی‌کردم بخاطر آن قرص باشد اما بعدا متوجه شدم بخاطر همین قرص بوده است. مدارک پزشکی‌ام را ارائه دادم و پزشک فدراسیون هم که گفته بود که خودش عنوان کرده خوردن آن دارو مشکلی ندارد در نهایت با تایید مدارکم، این مسئله حل شد. البته به نظرم خوب شد که زودتر متوجه شدم که نباید این دارو را مصرف می‌کردم چون اگر در مسابقه اتفاق می افتاد، هیچ گونه نمی شد آنها را قانع کرد . مدارک من در ایران بود و کاملا ماجرای پیچیده ای می شد. 
ملایی در مورد اینکه در تست انتخابی تیم ملی کسی با او به رقابت نپرداخت، گفت: آقای فرزام سرمربی تیم ملی نامه رسمی ارسال کرد که می خواهد تست انتخابی بگیرد هر کسی مدعی است، بیاید شرکت کند اما هیچ کسی اعلام آمادگی نکرد. از این نظر خوب شد که این تست برگزار شد چراکه بعدا جای حرفی باقی نمی ماند که چرا انتخابی برگزار نشد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین