کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واعظی: قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی غیردوستانه و غیرسازنده است

تسنیم , 13 اسفند 1399 ساعت 12:32

حزب الله:رئیس دفتر رئیس جمهور درباره قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: این قطعنامه از نظر ما موضع غیرسازنده و غیر دوستانه تلقی می‌شود و روی مذاکرات ما در برجام و هم بر نگاه ما به آژانس اثر منفی می‌گذارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره قطعنامه ضدایرانی اعضای آژانس بین المللی انرژی اتمی و واکنش ایران به این قطعنامه ضدایرانی تصریح کرد: این قطعنامه‌ای که در این چند روز گذشته اصلاحات زیادی روی آن انجام شده است و بندهای آن برداشته شده و نرم شده است، از نظر ما موضع غیرسازنده و غیر دوستانه تلقی می‌شود و روی مذاکرات ما در برجام و هم بر نگاه ما به آژانس اثر منفی می‌گذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره مذاکرات تلفنی روحانی و  رئیس جمهور فرانسه گفت: در این گفتگو موضوعات مختلفی از جمله برجام مورد بحث قرار گرفت. نکته ای که مطرح بود، این بود که موضع روشن ما برداشت تحریم ها است هم کشورهای اروپایی و هم آمریکا باید اقدام روشن عملیاتی بردارند. مقداری اختلاف نظر وجود داشت و قرار شد ما و آنها روی ایده‌های مطرح شده بیشتر کار کنیم.


کد مطلب: 248867

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248867/واعظی-قطعنامه-آژانس-بین-المللی-انرژی-اتمی-غیردوستانه-غیرسازنده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com