تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله:جانشین فرمانده کل سپاه بااشاره به اینکه استکبار با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در یمن شکست خورده است گفت: یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۸۶۴
یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار علی فدوی صبح چهارشنبه در رزمایش کمک‌های مؤمنانه که با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و خانواده شهدای سلامت، خیرین و جهادگران در حرم مطهر امام راحل برگزار شد اظهار داشت: و با حضور، و در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماهه رجب و به زودی هم ماه شعبان که با ایام بهار مصادف شده است محبوب ترین کاری که خداوند فرموده‌اند امروز در این مکان اجرا شده است.
فدوی با اشاره به اینکه این مراسم پر خیر و برکت در جوار مرقد امام راحل که هر چه داریم از ایشان است برگزار شده است گفت: بیش از ۳۰ سال است که انقلاب اسلامی در سایه رهبر و امام حاضر در اوج قرار گرفته است و در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی هم اکنون در اوج قرار داریم.
وی گفت: نه تنها در طول دوران انقلاب اسلامی در همه دشمنی‌ها پیروز شده‌ایم و دشمن را با شکست مواجه کرده‌ایم بلکه دلدادگان انقلاب در گوشه کنار جهان در حال پیشرفت هستند، یمن با حضور دلدادگان انقلاب اسلامی در اوج پیروزی قرار دارد در حالی که ۶ سال در جنگ با آمریکا و دشمنان و استکبار هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه عنوان داشت: ازدواج پسندیده‌ترین کار نزد خداوند است و وقتی ملتی دست در دست یکدیگر می‌گذارند تا ازدواجی صورت گیرد این خیر دو چندان می‌شود و اکنون به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور این کار انجام می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین