تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
plusresetminus
منابع رسانه ای اعلام کردند که یک کاروان لجستیک متعلق به نظامیان ایالات متحده آمریکا در استان «بابل» عراق هدف قرار گرفته است.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۷۸۲
کاروان لجستیک نظامیان آمریکا هدف قرار گرفت
 یک کاروان لجستیک وابسته به نظامیان ایالات متحده آمریکا در عراق امروز سه شنبه هدف قرار گرفت. رسانه‌های خبری اعلام کردند که کاروان مذکور در استان بابل هدف قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، تاکنون ائتلاف بین‌المللی موسوم به مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا واکنشی به این خبر نشان نداده است. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته نیز تعداد دیگری از کاروان‌های لجستیک آمریکا در نقاط مختلف عراق هدف قرار گرفته بود.
بسیاری از کارشناسان و ناظران تحولات بین‌المللی معتقدند که ایالات متحده آمریکا در حال حاضر مشغول به احیای داعش در منطقه به ویژه در عراق است. در همین ارتباط، «ناصر قندیل» تحلیلگر برجسته لبنانی گفت: ایالات متحده آمریکا در حال حاضر برای احیای داعش در سوریه و عراق تلاش می‌کند. هدف اصلی آمریکایی‌ها از این اقدام، تداوم حضور نظامی خود در منطقه است.
قندیل همچنین یادآور شد: در واقع، دولت جدید ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا از رهگذر فعال‌سازی مجدد تروریسم در سوریه و عراق، بهانه لازم برای تداوم حضور نظامی خود در این کشور را داشته باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین