تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: شهروندان مطمئن باشند حال همه این درختان بلوار والفجر خوب است و هیچ درختی قطع نشده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۶۵۵
درختان بلوار والفجر به حاشیه اتوبان منتقل شده‌اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص ناپدید شدن بخشی از درختان محدوده جنوب شرقی بلوار والفجر، اظهار کرد: طی سنوات گذشته تعداد زیادی درخت که اغلب از نوع توت کاکوزا هستند، در محدوده جنوب شرقی بلوار والفجر کاشته شده است.
وی ادامه داد: بعد از کاشت این درختان متوجه شدیم که این محدوده مالک شخصی دارد و با پیگیری وی از طریق سیستم قضا در نهایت رأی دادگاه در خصوص قلع‌وقمع درختان صادر شد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: با دستور محاکم قضایی چاره‌ای جز جا به جایی این درختان باقی نمانده بود به همین دلیل طی فرایندی اصولی این درختان به حاشیه اتوبان کرج- تهران منتقل شدند.
بضاعتی پور تأکید کرد: شهروندان مطمئن باشند حال همه این درختان خوب است و هیچ درختی در این محدوده قطع نشده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح اهدای نهال رایگان به شهروندان از این هفته آغاز می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت نهال در مقابل مصلی کرج و شهرداری‌های مناطق حضور یابند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: حتی اگر امکان کاشت درخت توسط شهروندان وجود ندارد، شرایطی فراهم‌شده تا متقاضیان درخواست خود را به سامانه ۱۰۰۰۱۱۴۷ ارسال کنند و نیروهای فضای سبز سازمان به نیابت از طرف آن‌ها درختی را با مشخصات ارسال‌شده بکارند و بعد از پلاک گذاری برای شهروندان ارسال کنند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین