تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج گفت: این مرکز موفق به جذب دو برابری دانشجو در مقایسه با سال‌های گذشته شده است.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۶۰۷
جذب دو برابری دانشجو در مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اکبر میروکیلی در بازدید حامد باقری فراهانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز از مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج، اظهار کرد:  این مرکز با تلاش کارکنان و همراهی دانشگاه جامع موفق به جذب دو برابری دانشجو در مقایسه با سال‌های گذشته، چاپ نشریه علمی تخصصی «فهم» و «توان شهر» و حضور فعال در نمایشگاه پژوهشی استان و برگزاری استارت آپ های متنوع کارآمد شده است.
رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه بیش از سه هزار و ۲۳۴ دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند، گفت: بیشترین جذب و رشد دانشجو در یک سال اخیر بوده است. 
حامد باقری فراهانی نیز در ادامه این بازدید گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا برنامه پنج‌ساله و برنامه دوساله آینده را در قالب پیشنهاد راهبردهای توسعه آینده مرکز علمی کاربردی شهرداری ارائه شود.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز افزود: برنامه‌ها باید دارای راهبردهای پژوهشی - آموزشی - اداری - آموزش‌های پودمانی و غیره باشد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح آموزشی و کیفیت خدمات در حوزه مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: نحوه برگزاری دروس عملی و مهارت افزایی از اهمیت بالایی برخوردار است.
باقری فراهانی همچنین افزود: مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج با فعالیت‌های ارزنده‌ای که تاکنون انجام داده و مواردی که لازم است انجام دهد می‌تواند جزو پنج مرکز برتر و برند استان قرار بگیرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز تأکید کرد: از عملکرد مالی مرکز علمی کاربردی شهرداری رضایت کاری حاصل است و الحمدالله این مرکز یکی از بهترین مراکز استان در این زمینه است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین