کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بوی بهار در کرج پیچیده است/ کاشت گل شب‌بو و بنفشه

10 اسفند 1399 ساعت 14:16

حزب الله:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای کاشت ۲۵۰ هزار گلدان شب بو و ۱۵۰ هزار جعبه بنفشه به منظور استقبال از بهار خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه عملیات کاشت گل‌های بهاری و اجرای طرح استقبال از بهار با همکاری و مشارکت مناطق دهگانه شهرداری کرج در حال انجام است، گفت: در آستانه فرارسیدن بهار ۱۴۰۰ و به‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود.
وی بابیان اینکه زیباسازی محیط شهری نقش مهمی در ارتقای روحیه شهروندان به‌ویژه در روزهایی که مردم درگیر ویروس کرونا هستند، دارد بر ضرورت این گل‌کاری و توجه به سیمای شهر تأکید کرد و گفت: طرح‌های استقبال از بهار این سازمان در حوزه فضای سبز و زیباسازی بدون وقفه و با بسیج تمامی امکانات در حال انجام است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، هدف از گل‌کاری را زیباسازی فضای بصری شهر، ایجاد محیط شهری زیبا و آرام برای نشاط و سرزندگی شهروندان عنوان کرد و افزود: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز انجام می‌شود و این سازمان در کنار کاشت این تعداد گل، کاشت درخت و درختچه را نیز در دستور کار دارد و با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.


کد مطلب: 248605

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248605/بوی-بهار-کرج-پیچیده-کاشت-گل-شب-بو-بنفشه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com