تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
plusresetminus
حزب الله:معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج از انجام عملیات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه کرج در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۶۰۴
انجام عملیات ترافیکی در راستای اجرای طرح استقبال از بهار
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه اداره کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک در راستای اجرای طرح استقبال از  بهار فعالیت‌های خود را با جدیت بیشتری پیش‌گرفته است، اظهار کرد: به منظور بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در سطح معابر کلان‌شهر کرج به استقبال عید نوروز می‌رویم.
وی بابیان اینکه تجدید رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های محوری و عرضی و خط‌کشی‌ گذرگاه‌های عابر پیاده در معابری باکیفیت آسفالت مناسب از جمله اقدامات در دستور کار به شمار می‌رود، افزود: در قالب طرح استقبال از بهار نسبت به تعویض تابلوهای اخباری و انتظامی فرسوده و آسیب‌دیده همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک‌زن اقدام خواهیم کرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب‌دیده (اعم از استوانه ایمنی، گل‌میخ، چشم‌گربه‌ای و...) را از دیگر اقدامات در دستور کار  عنوان کرد و گفت: شستشوی تابلوهای حاشیه نما و جهت‌نما همچنین خط‌کشی عرضی موجود باهدف ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه و شهروندان صورت می‌گیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین