کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تولید گیربکس شش سرعته، کاری نوآورانه و مهم است

ایکوپرس , 9 اسفند 1399 ساعت 15:52

حزب الله:وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته را نشانگر خودباوری جوانان توانمند ایرانی و استفاده بهینه از فرصت تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان دانست.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رزم‌حسینی در آیین افتتاح خط تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته در شرکت نیرومحرکه در استان قزوین با بیان این مطلب، افزود: این پروژه یک کار نوآورانه و مهم است که در نتیجه همدلی و هماهنگی مسوولان ذیربط و همت جوانان نخبه و توانمند به وجود آمده است که در این راستا از مدیرعامل ایران خودرو، هوافضای سپاه، استاندار و  نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می کنم.
وی با اشاره به تحریم های دشمنان در طول سال‌های اخیر، بیان کرد: با تکیه بر خودباوری، تعامل و هماهنگی ملت و دولت، از مسیر سخت تحریم‌ها عبور کردیم و امروز با وجود همه تحریم ها و همچنین شیوع کرونا، ایران سربلند و سرافراز به جلو می رود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این مسیر سخت را با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری، همت جوانان، ایستادگی مردم و  پشتکار دولتمردان سپری کردیم.
رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خودروسازان باید به سمت افزایش کمیت و کیفیت حرکت کنند تا بتوانند در بازارهای جهانی خوش بدرخشند.
وی همچنین از ایران خودرو خواست که طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد و در این خصوص بیان کرد: باید همگام با پیشرفت های جهانی ما هم در این مسیر حرکت کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۷۵ درصد صادرات به ۱۵ کشور همسایه بوده است، افزود: ظرفیت خوبی برای بازاریابی محصولات تولیدی  در کشورهای همسایه وجود دارد و تولیدکنندگان نیز علیرغم همه تنگناها و تحریم‌ها به سمت صادرات رفته اند.
رزم حسینی گفت: به میمنت  فضای امنی که به وجود آمده است، سرمایه‌های سرگردان کم‌کم به سمت تولید، توسعه، اشتغال و خدمات بازرگانی می آیند.
 
 


کد مطلب: 248517

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248517/تولید-گیربکس-شش-سرعته-کاری-نوآورانه-مهم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com