تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله: نایب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت، سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا در حال حاضر روی کره‌شمالی تمرکز دارند اما در پنتاگون به ایران هم که روی برنامه توسعه موشکی خود کار می‌کند، توجه می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۳۶۰
دفاع موشکی آمریکا روی کره‌شمالی متمرکز است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جان هیتن، معاون ستاد مشترک ارتش آمریکا سه‌شنبه در نشست مجازی اندیشکده «مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» گفت: قابلیت دفاع موشکی ملی ما به وضوح در حال حاضر روی کره‌شمالی تمرکز داد نه چین و روسیه و ایران. ما در حال توجه به ایران هستیم زیرا به شکلی جدی در حال ساخت موشک است و ما باید بتوانیم به آن پاسخ دهیم.
ژنرال هیتن به این نکته اشاره کرد که چین و روسیه سرمایه‌گذاری چشمگیر و قابل توجهی در عرصه فناوری موشکی انجام می‌دهند و ایالات متحده در موقعیت مناسبی در خصوص دفاع موشکی به سر نمی‌برد.
معاون ستاد مشترک ارتش آمریکا افزود: ایالات متحده باید نگاهی جدی به بهترین راهی که می‌شود با آن به مقابله با تهدیدات در کل ساختار دفاعی و شکست پرداخت، بیندازد. ما در حال انجام این کار هستیم و این مشکل را نادیده نگرفته‌ایم.
این مقام نظامی ارشد آمریکا همچنین گفت، پنتاگون به‌زودی بررسی قابلیت‌های دفاع موشکی هوایی یکپارچه ایالات متحده را که ممکن است سرمایه‌گذاری آتی در دفاع موشکی را تعیین کند، به دستور کنگره انجام خواهد داد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین