تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
plusresetminus
حزب الله: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها بر اساس عقلانیت باید دست از دشمنی با ملت ما بر می داشتند چون هر تهدیدی ایجاد کردند به بهترین فرصت برای ما تبدیل شد.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۹۸
تهدید آمریکا را به فرصت تبدیل کردیم/ مسیر «حاج قاسم» ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی بین‌المللی دفاع مقدس که امروز (سه‌شنبه) در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها بر اساس عقلانیت باید دست از دشمنی با ملت ما بر می‌داشتند چون هر تهدیدی ایجاد کردند به بهترین فرصت برای ما تبدیل شد.
وی افزود: آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند اما جنگ بهترین موقعیت برای رشد ملت ما شد و امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده، بهترین نیروها را در کوران جنگ آموزش داد.
فرمانده نیروی قدس سپاه، انسان سازی را مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی دانست و تاکید کرد: مقاومت در سراسر جهان انسان سازی می‌کند ما باید بدانیم از کجا آمده و به کجا می‌خواهیم برویم.
سردار قاآنی گفت: ما به برکت اسلام و ائمه اطهار (ع) به خوبی فهمیده ایم که چه می‌خواهیم و به کجا می‌خواهیم برویم اما آمریکایی‌ها نمی‌دانند چه می‌خواهند و کجا می‌خواهند بروند.
وی به رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: او شاگرد وارسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و به خوبی با واژه دشمن شناسی و مظلوم شناسی صحبت می‌کرد، او با مظلومان مانند یک پدر بود و آنها را در آغوش می‌گرفت و در نقطه مقابل با قوی‌ترین زبان با دشمنان حرف می‌زد. بالاترین سلاح شهید سلیمانی منطق و قدرت بیان بود نه سلاح، او با هر کس با زبان خودش حرف می‌زد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی به صورت مستقیم با تروریست‌ها می‌جنگید.
سردار قاآنی تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بفهمند کسی که مدعی تروریسم بودن او بودند بعد از شهادتش چگونه مورد استقبال مردم مظلوم قرار گرفت. مسیر شهید سلیمانی باقی است و مسیر او مکتبی برای پرورش افراد آزادی خواه است.
وی با بیان اینکه ما با عزت و افتخار مسیر شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم و مقابل ظالمان عالم می‌ایستیم، اظهار داشت: مقاومت همواره قوی و قوی‌تر می‌شود و در مقابل می‌بینیم آمریکایی‌ها چه وضعی را در عراق و افغانستان دارند و رژیم صهیونیستی هم که برای امنیت به دور خود دیوار می‌کشد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مقاومت در دنیا زنده است و همچنان استمرار پیدا می‌کند و خواهیم دید که خون شهدای مقاومت چگونه راه مقاومت را باز خواهد کرد، زیرا پیروزی حق وعده الهی است.
سردار قاآنی با بیان اینکه همه ما فرزندان اسلام هستیم و اسلام دین مقاومت است،افزود: ما در هر روز، ۱۰ بار در بهترین حالات روحی و روانی روبه درگاه الهی می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم که ما را در مسیر مقاومت قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه خداوند تبارک و تعالی وعده داد به آن‌ها که در مسیر استقامت باشند، پیروز می شوند، گفت: بعد از استقامت در هرکار، امروز که شما فرزندان انقلاب اینجا نشسته‌اید، باید بگویم که چند مرحله مقاومت را با افتخار پشت سر گذرانده‌ایم. چون اسلام دین آزادگی است و آزادگی همین‌طور حاصل نمی‌شود.
فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: با مقاومت می‌شود آزاده و عزیز شد و هرکه مقاومت نکرد در هر مرحله‌ای باید ذلیل شود، امروز انقلاب اسلامی در همه دنیا زبان‌زد دوست و دشمن است، چون آزاده است و آزادگی‌اش را فرزندانش از مسیر مقاومت به دست آوردند.
سردار قاآنی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب شاهد هجمه استکبار جهانی، شرقی و غرب همه باهم هجمه کردند و جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند اما فرزندان مقاوم این ملت در دوره ۸ ساله دفاع مقدس، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین