تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
plusresetminus
حزب الله: تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع و علیه سرمربی و مدیران باشگاه استقلال شعار دادند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۸۸
تجمع تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان مجلس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تعدادی از هواداران استقلال امروز (سه‌شنبه) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان جمع شدند و اعتراض خود را نسبت به مسائل مختلف پیرامون باشگاه اعلام کردند. هواداران استقلال در این تجمع علیه محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان و مدیران باشگاه شعار دادند.
معترضان به عملکرد مدیران باشگاه استقلال، وزارت ورزش و سرمربی استقلال اعتراض و شعارهای را نیز علیه وزیر ارتباطات فریاد زدند. آنها در شعارهای خود تغییر مدیرعامل و برکناری محمود فکری را خواستار شدند و از وریا غفوری نیز حمایت می‌کردند.
در این بین چند درگیری میان دو طیف حامیان و منتقدان محمود فکری نیز رخ داد. یکی از نمایندگان فراکسیون ورزش مجلس نیز برای مدتی در جمع معترضان حاضر و با آنها گفت‌وگو کرد.
پیش از این باشگاه استقلال نیز با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی خود نسبت به حضور هواداران در این تجمع هشدار داده بود. باشگاه استقلال در این اطلاعیه آورده بود: «هوادار به هوش باش. در روزهای اخیر در برخی رسانه‌های مجازی خبری مبنی بر تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی منتشر شده که باشگاه استقلال به این وسیله به هواداران دلسوز و عاشق خود اعلام می‌کند این تجمع غیرقانونی است.
باشگاه استقلال از هواداران خود می‌خواهد ضمن خویشتن داری، از هرگونه اقدامی که منجر به برهم خوردن آرامش مجموعه تیم می‌شود، خودداری کنند.»
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین