تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
plusresetminus
حزب الله: رادیو پیام به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی (ع) ویژه برنامه «پدر من» را از خانه سالمندان کهریزک به صورت زنده پخش می کند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۶۶
رادیو پیام روز پدر را در خانه سالمندان جشن می‌گیرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به ویژه برنامه روز پدر در رادیو پیام بیان کرد: رادیو پیام با تهیه و تدارک ویژه برنامه «پدر من» به مناسبت ولادت باسعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر در نظر دارد این برنامه را با همکاری خانه سالمندان کهریزک به پاس قدردانی از زحمات تمام پدران سرزمینمان و گرامیداشت یاد و خاطره پدرانی که برای حفظ امنیت این مرز و بوم از جان خود گذشتند، به صورت زنده و ویژه از محل آسایشگاه خیریه کهریزک پخش کند. 
وی ادامه داد: در این ویژه برنامه، رادیو پیام به عنوان نماینده تمام مردم ایران در تکریم مقام والای پدر، این روز را در کنار پدرانی جشن خواهد گرفت که از داشتن محبت خانواده محروم هستند.
ملازاده در ادامه یادآور شد: سعی داریم در این ویژه برنامه لحظات شاد و به یادماندنی را برای پدران سرزمین عزیز مان ایران به ویژه پدرانی که در خانه سالمندان این روز را سپری می کنند، داشته باشیم. در این برنامه علاوه بر هنرمندان رادیو، چهره های شاخص و محبوب هنری کشور با اجرای موسیقی و نمایش حضور خواهند داشت و لحظات شادی را در کنار این عزیزان سپری خواهند کرد.
مدیر رادیو پیام در پایان گفت: این ویژه برنامه به صورت زنده از سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا پخش خواهد شد. همچنین رادیو تصویری رادیو پیام و آوا نیز همزمان با پخش تصاویر، این برنامه را از محل برگزاری جشن روز پدر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تدارک دیده شده است به نمایش خواهند گذاشت. هموطنان عزیز هم می توانند برای تعامل بیشتر با برنامه تصویر پدر خود را برای پخش از رادیو تصویری رادیو پیام و آوا از طریق درگاه‌های ارتباطی ارسال و با نام خودشان مشاهده کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین