تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله: یک عضو شورای شهر کمالشهر گفت: برخی از عطاری‌ها در کمالشهر اقدام به توزیع قرص‌های روانگردان می‌کنند. اخیراً افرادی که در شهر باعث درگیری شده بودند گفته بودند که به دلیل مصرف قرص‌هایی که از برخی عطاری‌ها گرفته‌اند از خود بیخود شده و دست به ایجاد درگیری زده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۳۲
برخی عطاری‌های کمالشهر قرص‌های روانگردان می‌فروشند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلسه شورای شهرستان کرج با حضور نمایندگان شوراهای شهرهای کرج و شهرهای اقماری مرکز استان و فرمانده انتظامی استان روز دوشنبه چهارم اسفند ماه در باشگاه میلاد شهرداری برگزار شد.
فعالیت ۳۶ کمپ ترک اعتیاد در کمالشهر
به گزارش ایسنا، علی صفری عضو شورای شهر کمالشهر در خصوص مسائل و مشکلاتی انتظامی کلانشهر کرج و شهرهای اقماری مرکز استان البرز در باشگاه میلاد شهرداری برگزار شد، با اشاره به کمبود امکانات انتظامی در کمالشهر و با بیان اینکه امکانات موجود در حد کمالشهر نیست گفت: کمالشهر حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و ۴۰ هزار نفر جمعیت شناور نیز در کارگاه‌ها و کارخانه‌های این شهر مشغول به کار هستند و علی رغم وجود این جمعیت، نیروی انتظامی با ۲۰ نیرو  در این منطقه خدمت‌رسانی می‌کند.
وی با بیان اینکه با این تعداد نیرو نمی‌توان به ۲۷۰۰ هکتار محدوده و حریم شهری رسیدگی کرد، خاطرنشان کرد: این حق کمالشهر نیست که راهور آن با شش یا هشت نفر کادر اداره شود. جمعیت کمالشهر معادل یک نوزدهم جمعیت استان است بر همین اساس ما درخواست داریم همین نسبت به پرسنل راهور نیز اختصاص داده شود تا برای یک تصادف رانندگی افسر برای حضور در صحنه تصادف دو ساعت تأخیر نداشته باشد.
وی با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در تقسیم نیروهای انتظامی در استان گفت: از ۴۵ کمپ ترک اعتیاد البرز، ۳۶ کمپ در کمالشهر است و همین باعث شده این منطقه جرم خیز باشد. علاوه بر این کمالشهر در مجاورت دو ندامتگاه قرار دارد و نیاز است عدالت در تقسیم نیروها رعایت شود.
ماهدشت با ۱۶۲ کارگاه و کارخانه و ۲۰۰ مرکز دامی فقط یک کلانتری دارد
در ادامه این جلسه، وحید عطایی عضو شورای شهر ماهدشت هم با اشاره به جمعیت بالای این منطقه و وجود ۱۶۲ کارگاه و کارخانه و ۲۰۰ مرکز تولید دامی در ماهدشت، گفت: با وجود جمعیت بالا و استقرار این تعداد واحد تولیدی، ماهدشت فقط از یک کلانتری درجه دو برخوردار است به همین دلیل به استقرار کلانتری دوم و سوم نیاز دارد.
وی تصریح کرد: علاوه بر این در آینده نزدیک ماهدشت به یک مرکز مواصلاتی تبدیل و تردد خودروها در آن بسیار زیاد خواهد شد که این نیاز به تدابیری ویژه دارد.
عطایی در خصوص مکان یابی کمپ ماده ۱۶ استان هم گفت: مکانی که برای این کمپ در ماهدشت در نظر گرفته شده بود به دلیل نزدیکی به مرکز جمعیتی مناسب نبود و تغییر مکان آن برای استقرار در جاده اشتهارد جای خرسندی دارد.
نیروی انتظامی گرمدره به نوسازی ناوگان نیاز دارد
یاسر سلگی عضو شورای شهر گرمدره هم در این جلسه همجواری گرمدره با شهر قدس را یکی از اصلی‌ترین مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: گرمدره به احداث یک کلانتری دیگر و همچنین نوسازی ناوگان انتظامی موجود و تجهیز بیشتر نیروی انتظامی نیاز دارد.
وی افزود: استقرار پلیس راه نیز با توجه به عبور جاده‌های مواصلاتی چون اتوبان همت، جاده مخصوص و آزادراه تهران-کرج از این شهر ضروری به نظر می‌رسد.
محمد مهرزاد رئیس شورای شهر محمدشهر هم به مشکلات ناشی از سرقت‌های متعدد در این منطقه اشاره و بر ضرورت افزایش گشت‌های نیروی انتظامی در محمدشهر تأکید کرد.
محمود خدری عضو شورای اسلامی بخش آسارا هم با اشاره به گردشگری بودن این منطقه و عبور جاده چالوس گفت: این منطقه به دلیل پراکندگی روستاها و فاصله زیاد دو کلانتری مستقر در آدران و نسا، با مشکلاتی از جمله سرقت‌های متعدد از داخل خودروها و منازل روستایی رنج می‌برد به همین دلیل تقاضا داریم به این منطقه به صورت ویژه نگاه شود.
برخی عطاری‌های کمالشهر قرص روانگردان می‌فروشند
حسین قهرمان پوران، عضو شورای شهر کمالشهر هم در این جلسه با بیان اینکه کمالشهر از بین بیش از ۱۳۰۰ شهر کشور جزو ۵۰ شهر پرجمعیت کشور است و هیچ جایی در کشور نیست که با ۱۸۰ هزار جمعیت بدون فرمانداری و بخشداری اداره شود.
وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ کارگاه و کارخانه و ۳۵ هزار جمعیت شناور و استقرار دو کلانتری در کمالشهر، گفت: کمالشهر از سه مرکز جمعیتی تشکیل شده است، یکی خرمدشت که بالغ بر ۴۵ هزار جمعیت دارد و در ۲۵ سال اخیر شکل گرفته و ۱۰۰ درصد جمعیت آن مهاجر هستند. دیگر منطقه شهرک پیشاهنگی است که طی ۵۰ سال اخیر شکل گرفته و با وسعت بالا جمعیت پراکنده‌ای را در خود جای داده و ۹۰ درصد کمپ‌های استان البرز هم در این منطقه مستقر است.
قهرمان پوران با اشاره به حجم بالای تردد در ورودی‌های کمالشهر گفت: تعداد زیادی خودرو در ورودی‌های این شهر جریمه می‌شوند اما ریالی به شهر ما بر نمی‌گردد. مدیریت شهری کمالشهر با کمبود درآمد مواجه است و در این شرایط چرا پایتخت باید این هزینه را بگیرد و به جمیعت ما خدمات داده نشود.
وی ادامه داد: کمالشهر ۱۶ داروخانه و حدود ۱۰۰ عطاری دارد. برخی از این عطاری‌ها اقدام به توزیع قرص‌های روانگردان می‌کنند. اخیراً افرادی که در شهر باعث درگیری شده بودند گفته بودند که به دلیل مصرف قرص‌هایی که از برخی عطاری‌ها گرفته‌اند از خود بیخود شده و دست به ایجاد درگیری زده‌اند.
این عضو شورای شهر کمالشهر گفت: در حاشیه اتوبان از زیرگذر بهشت سکینه تا سوله‌های سیمان، شهرک طالقانی، گلدشت و پیشاهنگی، مواد مخدر در روز روشن و به صورت بی واهمه توسط فروشندگان مواد مخدر پخش می‌شود.
راهور نیروی کافی برای ساماندهی ترافیک کمالشهر را ندارد
قاسم نیک فلاح دیگر عضو شورای شهرکمالشهر به مسائل و مشکلات این شهر اشاره و گفت: ناوگان نیروی انتظامی کمالشهر تا حد زیادی فرسوده شده و نیاز به نوسازی دارد.
وی افزود: سه خیابان اصلی کمالشهر در پایان روز کاملاً قفل می‌شود و راهور نیروی کافی برای ساماندهی این وضعیت را ندارد.
مردم جرأت حضور در برخی پارک‌های کرج را ندارند
فرج‌الله ایلیات عضو شورای شهر کرج هم در این جلسه به ناامن بودن برخی از پارک‌های کرج و حضور افراد کارتن خواب در پارک‌ها اشاره و اعلام کرد: به عنوان نمونه در منطقه حصارک پارکی وجود دارد که مردم جرأت استفاده از آن را ندارند. در منطقه شهید ایرانی که پیشتر در یک طرح ۷۲ هکتار زمین آزادسازی شد دوباره وضعیت به حالت قبل بازگشته است و افراد معتاد در آن حضور پیدا کرده‌ و حتی برای خود انشعاب گاز غیرمجاز هم وصل کرده‌اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین