تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
plusresetminus
حزب الله:مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: به دستور استاندار به دلیل قطعی آب در مناطق مختلف اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی در شهر اهواز امروز سه شنبه ( ۵ اسفندماه) تعطیل اعلام شدند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۲۳
ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر اهواز امروز تعطیل اعلام شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امید بن عباس روز سه شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به تلاقی این  موضوع با وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهر اهواز به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، بنا بر دستور استاندار محترم امروز سه شنبه کلیه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی در شهر اهواز تعطیل خواهند بود.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان، وی تاکید کرد: این تعطیلی شامل مراکز بهداشتی و درمانی، بانکها و واحدهای امدادی و عملیاتی نخواهد بود.
مدیر کل مدیریت بحران خوزستان افزود:  به دلیل پاره ای از تعمییرات اساسی در تصفیه خانه شماره ۲ اهواز آب برخی مناطق اهواز به ویژه محله‌های واقع در غرب و بخشی از شرق اهواز با قطع یا افت فشار آب رو به رو هستند و در حال حاضر گروه‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب اهواز  در حال انجام‌ تعمیرات هستند که بنا بر اعلام مدیر عامل  شرکت آبفا اهواز تا پایان امشب این مشکل برطرف خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین