تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
plusresetminus
حزب الله: کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در دور رفت گفت: اشتهای بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی در کنار نجابت و وقار محرم نویدکیا می‌تواند الگویی فوق العاده باشد.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۲۱۵
نویدکیا و بازیکنان پرسپولیس الگو هستند/ استقلال دچار نوسان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرزاد آشوبی  در خصوص عملکرد تیم‌ها در دور رفت لیگ برتر بیستم فوتبال کشور گفت: می‌توان لقب بهترین عملکرد را با توجه به شرایط فعلی فوتبال کشور به پرسپولیس داد. محدودیت‌های کرونایی همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داد. نبود هواداران در ورزشگاه‌ها بیشترین آسیب را به تیم‌ها زد. پرسپولیس با وجود اینکه بیشترین بهره را بابت تماشاگران خود می‌برد باز هم بدون آنها توانست به موفقیت‌های مهم برسد.
وی ادامه داد: تیم‌های دیگری نظیر سپاهان اصفهان و استقلال تهران عملکرد قابل قبولی داشته‌اند اما حاشیه‌های عجیبی سراغ استقلال می‌آید که تأثیرات منفی روی این تیم می‌گذارد. استقلال دچار نوسانات فنی هم هست و مشکلات مدیریتی و حتی فنی آنها در صورت ادامه دار بودن ضربات جبران ناپذیری به استقلال می‌زند.
کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد سپاهان نیز اظهار نظر کرد و گفت: سپاهان هم کاملاً در قواره یک مدعی به لیگ برتر بازگشته است و این موضوع می‌تواند دور برگشت را جذاب‌تر کند. محرم نویدکیا خون تازه ای را در تاکتیک‌های سپاهان وارد کرده است.

آشوبی درباره دلایل قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر تصریح کرد: نتایج این تیم را باید به دو بخش تقسیم کنیم. پرسپولیس در ابتدای فصل با توجه به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تغییراتی را در ترکیب خود داشت. من فکر می‌کنم کادر فنی این تیم هنر زیادی به خرج داد که توانست جای خالی بازیکنانی که از این تیم جدا شدند را پر کند و دوباره برای دفاع از قهرمانی گام بردارد.
وی درباره کارآمدی تاکتیک‌های تیم‌ها در لیگ برتر تاکید کرد: کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر قابل قبول نیست. من باز هم می گویم کرونا مساله اصلی است اما نمی‌توان از مشکلات اساسی خود در رده‌های پایه چشم پوشی کنیم. وقتی فوتبالیست تازه ای به باشگاه‌ها نیاید طبیعی است که دچار مشکل شویم.
آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: عطش بازیکنان پرسپولیس برای تکرار قهرمانی یک الگوی تمام قد برای بازیکنان کشور است. ضمن آنکه رفتارهای محرم نویدکیا الگوی تمام قدی برای همه می‌تواند باشد تا وقار و نجابت مثل زدنی اش را همه یاد بگیرند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین