کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وضعیت بحرانی کرونا در استان خوزستان /ورودی‌های دیلم بسته می‌شود

ایسنا , 4 اسفند 1399 ساعت 11:26

حزب الله:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با توجه به همسایگی استان بوشهر با خوزستان و تردد زیاد میان دو استان قرار است فرماندار دیلم به مدت یک هفته ورودی‌های این شهرستان را ببندد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدتقی ایرانی در نشست با رئیس و اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه موکب‌های اربعین نماد اسلام، شیعه و ارادت به امام حسین (ع) است، افزود: اربعین نماد اقتدار و عظمت اسلام و رمز ماندگاری و جاودانگی این فرهنگ تفکر عاشورایی امت اسلام است.
وی اضافه کرد: کنگره عظیم جهانی اربعین، به‌عنوان سمبل مقاومت در برابر جبهه باطل و یزیدیان زمان شکل‌گرفته و آوردگاه بازماندگان عرصه خون و شهادت شده‌است.
معاون سیاسی استاندار بوشهر بیان کرد: عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) در اربعین حسینی قابل وصف نیست هرچند رسانه‌های دنیا در به تصویر کشیدن لحظه‌ها و صحنه‌ها از روی عمد کوتاهی می‌کنند و نمی‌خواهند این حجم از عاشقان اهل بیت و امام حسین (ع) را به دنیا نشان دهند.
ایرانی تاکید کرد: حضور پرشور و شعور مسلمانان در کنگره بزرگ اربعین بیانگر اوج عظمت اسلام و شیعه است و هرچند کرونا انجام بسیاری از مناسک را به طور موقت محدود کرده‌ ولی قرار نیست که این روند ادامه دار باشد و با توجه به عزم و اراده ملت‌ها انتظار می‌رود در فاصله زمانی کوتاهی از شر این ویروس نجات پیدا کرده و دوباره به زیارت امام حسین (ع) نائل شویم.
این مسئول ادامه داد: ایران اسلامی با وجود تمام تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب و محدودیت تجهیزات و امکانات پزشکی اما با عزم و اراده ملت و رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم و همدلی همه وضع کشور نسبت به بسیاری از کشورهای با امکانات بیشتر خیلی بهتر است.
وی با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان خوزستان بیان کرد: با توجه به همسایگی استان بوشهر با خوزستان و تردد زیاد میان دو استان قرار است فرماندار دیلم به مدت یک هفته ورودی‌های این شهرستان را ببندد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: انتظار می‌رود با ریشه کنی ویروس کرونا باردیگر موکب‌های استان بوشهر به عنوان پایگاه عظمت، برکت، خیرخواهی و دیانت در کربلا، نجف و سایر محورها راه‌اندازی برای خدمت به مردم راه‌اندازی شوند.
وی خاطرنشان کرد: مردم بوشهر دین دار، ولایت مدار، مبارز، خستگی ناپذیر، آرام، مهمان نواز و شجاع و مایه افتخار ایران و جمع مسلمانان هستند.
محمدتقی ایرانی بیان کرد: اربابی و آقایی ایرانیان به دلیل نوکری اهل بیت (ع) است و ما آموخته‌ایم که همواره به زائران، خادمان و پیرغلامانی که برای امام حسین زحمت می‌کشند، احترام بگذارند.


کد مطلب: 248157

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248157/وضعیت-بحرانی-کرونا-استان-خوزستان-ورودی-های-دیلم-بسته-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com