کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار البرز:

از ۳ مورد کرونای انگلیسی در البرز ۲ نفر فوت کرده‌اند

ایسنا , 4 اسفند 1399 ساعت 10:54

حزب الله:فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز گفت: در حال حاضر ۳۸ نفر در سه شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد در قرنطینه ویژه قرار دارند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود با حساسیت بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نورمحمد فردی با اشاره به اینکه ویروس کرونای انگلیسی در ۸۰ کشور دنیا از جمله ایران مشاهده شده، اظهار کرد: در استان البرز تا کنون سه مورد ابتلا به این ویروس شناسایی شده که دو نفر از آنها فوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از این مبتلایان ساکن آبیک قزوین بوده و یک نفر دیگر هم مسافری از شهر منجیل استان گیلان بوده است.
وی توضیح داد: با توجه به شرایط حساس ایجاد شده، از ۳۰ بهمن تا ششم اسفندماه، نحوه حضور کارمندان در دستگاه‌هایی که ارباب رجوع دارند به شکل یک دوم است و در سایر ادارات نیز کارمندان با ظرفیت یک سوم حضور می‌یابند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر شاهد اعمال محدودیت شرایط قرمز برای واحدهای صنفی رسته دو تا چهار در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد هستیم.
فردی تاکید کرد: در شرایط فعلی، برگزاری جلسات اداری با حضور بیش از ۱۵ نفر ممنوع است، تالارهای پذیرایی تعطیل شده و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز ممنوع شده و علاوه بر این، تمامی مدارس و دانشگاه‌ها هم تعطیل هستند.
وی توضیح داد: تا پایان سال برپایی نمایشگاه‌های بهاره، تخصصی و  حراجی‌های عمومی ممنوع شده است.
این مسئول تاکید کرد: بعد از ششم اسفندماه اگر شرایط  همچنان نگران کننده باشند، محدویت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز گفت: در حال حاضر ۳۸  نفر در سه شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد در قرنطینه ویژه قرار دارند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود با حساسیت بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی توضیح داد: اگر مردم رعایت نکنند و وارد موج چهارم کرونا شویم، هیچ چاره ای جز بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه آن هم در ایام پایانی سال نداریم.
فردی گفت: در شرایط فعلی استفاده همزمان از دو ماسک، رعایت بهداشت دست، عدم حضور از مکان‌های عمومی و رعایت فاصله اجتماعی به شدت توصیه می‌شود.


کد مطلب: 248143

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248143/۳-مورد-کرونای-انگلیسی-البرز-۲-نفر-فوت-کرده-اند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com