تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
plusresetminus
حزب الله:فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز گفت: در حال حاضر ۳۸ نفر در سه شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد در قرنطینه ویژه قرار دارند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود با حساسیت بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۱۴۳
از ۳ مورد کرونای انگلیسی در البرز ۲ نفر فوت کرده‌اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نورمحمد فردی با اشاره به اینکه ویروس کرونای انگلیسی در ۸۰ کشور دنیا از جمله ایران مشاهده شده، اظهار کرد: در استان البرز تا کنون سه مورد ابتلا به این ویروس شناسایی شده که دو نفر از آنها فوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: یکی از این مبتلایان ساکن آبیک قزوین بوده و یک نفر دیگر هم مسافری از شهر منجیل استان گیلان بوده است.
وی توضیح داد: با توجه به شرایط حساس ایجاد شده، از ۳۰ بهمن تا ششم اسفندماه، نحوه حضور کارمندان در دستگاه‌هایی که ارباب رجوع دارند به شکل یک دوم است و در سایر ادارات نیز کارمندان با ظرفیت یک سوم حضور می‌یابند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر شاهد اعمال محدودیت شرایط قرمز برای واحدهای صنفی رسته دو تا چهار در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد هستیم.
فردی تاکید کرد: در شرایط فعلی، برگزاری جلسات اداری با حضور بیش از ۱۵ نفر ممنوع است، تالارهای پذیرایی تعطیل شده و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز ممنوع شده و علاوه بر این، تمامی مدارس و دانشگاه‌ها هم تعطیل هستند.
وی توضیح داد: تا پایان سال برپایی نمایشگاه‌های بهاره، تخصصی و  حراجی‌های عمومی ممنوع شده است.
این مسئول تاکید کرد: بعد از ششم اسفندماه اگر شرایط  همچنان نگران کننده باشند، محدویت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با بیماری کرونای البرز گفت: در حال حاضر ۳۸  نفر در سه شهرستان ساوجبلاغ، اشتهارد و نظرآباد در قرنطینه ویژه قرار دارند به همین دلیل از مردم درخواست می‌شود با حساسیت بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی توضیح داد: اگر مردم رعایت نکنند و وارد موج چهارم کرونا شویم، هیچ چاره ای جز بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه آن هم در ایام پایانی سال نداریم.
فردی گفت: در شرایط فعلی استفاده همزمان از دو ماسک، رعایت بهداشت دست، عدم حضور از مکان‌های عمومی و رعایت فاصله اجتماعی به شدت توصیه می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین