تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله: نشست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از جالب توجه‌ترین لحظات ریاست جمهوری وی هستند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۱۳۹
تعارف ترامپ به اون برای رساندنش به خانه با هواپیمای شخصی رئیس جمهور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در سومین و آخرین بخش مجموعه جدیدی از بی‌بی‌سی با نام "ترامپ بر جهان مسلط می‌شود" به کارگردانی "تیم استیرزاکر"، جزئیات تازه‌ای در مورد چگونگی رقم خوردن این نشست‌ها عنوان شده و با کسانی که همزمان با دیدار این دو در اتاق حضور داشته‌اند، صحبت شده است.
آنچه آن‌ها شاهدش بودند حتی کارکشته‌ترین دیپلمات‌ها را هم شگفت‌زده کرد؛ به ویژه اینکه ترامپ به دیکتاتور شمالی تعارف کرد با هواپیمای مخصوص رئیس جمهور (ایرفورس وان) او را به خانه‌اش برساند.
نشست دوم ترامپ با کیم جونگ اون در هانوی، ویتنام، طبق برنامه پیش نرفت. همزمان با شکست خوردن مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای کره شمالی، ترامپ فوراً ویتنام را ترک کرد و به مطبوعات گفت: گاهی اوقات فقط باید رفت.
رئیس جمهور وقت آمریکا اما قبل خروج خود از هانوی، به کیم پیشنهاد حیرت‌انگیزی داد.
"متیو پوتینگر"، متخصص ارشد آسیا در شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ترامپ به کیم پیشنهاد رساندن او به خانه با ایرفورس وان را داد. رئیس جمهور می‌دانست کیم سفری چندروزه با قطار از طریق چین به هانوی را طی کرده و گفت اگر می‌خواهی می‌توانم دوساعته تو را به خانه‌ات برسانم.
کیم این پیشنهاد را رد کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین