کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران؛

تعطیلی پایتخت به دلیل کرونا اصلا مطرح نیست

مهر , 3 اسفند 1399 ساعت 16:01

حزب الله:استاندار تهران گفت: تعطیلی پایتخت به دلیل کرونا اصلا مطرح نیست.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه نشست شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص مواردی که اخیراً در خصوص تعطیلی تهران شنیده می‌شود اظهار داشت: تعطیلی پایتخت به دلیل کرونا اصلاً مطرح نیست.
 
محسنی بندپی با بیان اینکه محدودیت تردد طرحی است که نسبت به آن جواب گرفته‌ایم و این طرح همچنان ادامه دار خواهد بود گفت: مورد مهمی که وجود دارد دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای است که در نشست امروز نیز مورد بررسی قرار گرفت و بر اهمیت آن تاکید شد.
 
استاندار تهران بیان داشت: محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنین منع تردد به استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان همچنین کلانشهرهای شیراز، اصفهان، مشهد و کیش و قشم که قبلاً اعلام شده ادامه خواهد داشت.
 
وی عنوان داشت: عادی انگاری، مدیریت بیماری در استان تهران کار را دشوار می‌کند و نگرانی‌های مسئولین مربوطه و کارشناسان در خصوص عادی انگاری، کاهش میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس است.
 
محسنی بندپی گفت: افزایش مراجعه سرپایی بیماران، میزان بستری‌ها در بخش‌های ویژه مراکز درمانی استان تهران نشان دهنده روند رو به رشد بیماری است که در این زمینه باید تمهیدات و تدابیر هوشمندانه‌تری اتخاذ شود.


کد مطلب: 248102

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248102/تعطیلی-پایتخت-دلیل-کرونا-اصلا-مطرح-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com