کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور

ایران‌خودرو در ۱۰ ماهه امسال به تنهایی جهش تولید را بر دوش کشیده است

ایکوپرس , 3 اسفند 1399 ساعت 13:52

حزب الله:
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی کشور، با بیان این‌که ایران خودرو افزایش ۴۳ درصدی تولید خودرو را در ده ماهه امسال به ثبت رسانده، گفت: این شرکت به تنهایی بار جهش تولید را بر دوش کشیده و با ادامه شرایط فعلی،‌ جهش ۵۰ درصدی را تا پایان سال، محقق خواهد کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آرش محبی‌نژاد، در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح خطوط تولید تعدادی از قطعات تارا، گفت: جایگزینی خودروهای مونتاژی و از رده خارج کردن خودروی ۴۰۵ بنزینی از اقدامات مهم ایران خودرو در سال ۹۹ بوده است. 
وی اضافه شدن محصول تارا در شرایط تحریم و ترک بازار ایران توسط شریک فرانسوی را دستاورد مهم ایران خودرو خواند و گفت: تولید این خودرو با سطح بالای داخلی سازی نشان از توانمندی سازندگان کشور دارد. 
محبی‌نژاد، با اشاره به ایجاد شفافیت در ارتباط ایران خودرو با قطعه سازان و اصلاح نسبی قیمت قطعات گفت: ایجاد اتاق شیشه‌ای توسط مدیرعامل این شرکت، اعتماد و انگیزه بالایی را در قطعه سازان ایجاد کرده است. این شرکت علیرغم مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر پرداخت ۸۰ درصد از تسهیلات به قطعه سازان، در اقدامی حمایتی، تمامی تسهیلات از محل پنج هزار میلیارد تومان را به صورت داوطلبانه در اختیار قطعه سازان قرار داد.
وی تصریح کرد: خودروهای زیادی در پارکینگ ها وجود داشت که با پرداخت های عادلانه ایران خودرو و تزریق منابع مالی،‌ بسیاری از آنها تکمیل و تجاری سازی شده است. 
محبی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ با آمادگی که در شبکه تامین وجود دارد، محصول «تارا» هیچ تولید کسری داری نخواهد داشت.


کد مطلب: 248085

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248085/ایران-خودرو-۱۰-ماهه-امسال-تنهایی-جهش-تولید-دوش-کشیده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com