تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
plusresetminus
حزب الله: جمعی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با امضای نامه‌ای بر ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تأکید کردند.
۰
کد مطلب : ۲۴۸۰۳۸
جمع‌آوری امضا در مجلس برای ضروت اجرای قانون لغو تحریم‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام سید محمود نبویان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها در حال جمع آوری امضا از نمایندگان مجلس است.
ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگویی در این باره گفت: نبویان در حال جمع آوری امضا از نمایندگان درباره ضرورت اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و در این نامه آمده است که نمایندگان روی مواضع خود در اجرای این قانون مُصر هستند.
گفتنی است، در ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها آمده است: «دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد از جمله کشورهای ۴+۱ (آلمان، فرانسه، انگلستان، چین و روسیه) در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و برگشت کامل و سریع ارز منابع حاصل از فروش، دو ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون در مجلس شورای اسلامی [۵ اسفند ماه]، نظارت‌های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه سند پروتکل الحاقی را متوقف کند.»
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین