کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیر سیاری:

پادگان‌ها بعد از یک‌سال از شیوع کرونا، سالم‌ترین نقاط هستند

مهر , 3 اسفند 1399 ساعت 9:51

حزب الله:معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: بعد از یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، ثابت شده که مراکز نظامی سالم‌ترین مراکز هستند و کمترین مسئله را در این خصوص داشته‌اند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری (ذخیره‌های نظام) که در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهار داشت: دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور برهمه واجب است، همانگونه که در ۸ سال دفاع مقدس همه مردم به میدان آمدند و نگذاشتند اندکی از خاک کشور در تصرف دشمن مانده یا انقلاب تهدید شود.
وی ادامه داد: امنیت کشور وابسته به اقدامات نیروهای مسلح است و هرچه آمادگی‌های نیروها بالاتر باشد بازدارندگی ایجاد می‌شود و بازدارندگی یعنی اینکه آمادگی نیروهای مسلح آنچنان بالا باشد که دشمن در محاسبات خود به این نتیجه برسد که هزینه جنگ برای او بسیار بالاست و از آغاز جنگ پشیمان شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ایران گفت: دشمن برای اینکه دوباره به کشور ما برگردد از هیچ اقدامی صرف‌نظر نکرده و در چند سال گذشته هم در شرق و غرب کشور ما عملیات نظامی انجام داده تا با این تهدیدات ما را وادار به کاری کند که او می‌خواهد، به همین دلیل همواره از گزینه‌های روی میز سخن گفته است.
دریادار سیاری با بیان اینکه دشمن از توانمندی‌های دفاعی ایران ترس دارد، گفت: دشمن روی ایمان، اعتقادات و شهادت طلبی مردم ما حساب می‌کند و می‌داند که اگر دست از پا خطا کند ضربات سختی خواهد خورد.
وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم و جوانان ما آماده دفاع از کشور باشند دشمن نمی‌تواند اقدام موثری علیه کشور ما داشته باشد اما اگر از آمادگی برای دفاع از کشور غافل شویم مطمئن باشید که آنها دست از جنایات و توطئه برنمی‌دارند.
معاون هماهنگ کننده ارتش وظیفه نیروهای مسلح را تامین امنیت و دفاع از تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: در نیروهای مسلح تجهیزات و تسلیحات مختلفی برای انجام وظایف محوله وجود دارد اما این به برکت انقلاب اسلامی است که برای تهیه تجهیزات مورد نیاز دفاعی، روی پای خود ایستاده‌ایم و هیچ نیازی نیز به بیگانگان نداریم.
دریادار سیاری در ادامه با اشاره به جایگاه نیروهای وظیفه گفت: قسمت بزرگی از بدنه نیروهای مسلح را عزیزان سرباز وظیفه تشکیل می‌دهند که به دلیل نیرو و نشاط جوانی یک شادابی و کارآمدی را در کنار نیروهای کادر و آموزش دیده برای نیروهای مسلح به همراه دارد.
وی ادامه داد: جوانان ما به سربازی می‌آیند که آمادگی و آموزش‌های لازم را کسب کنند تا در صورت نیاز بتوانند به بهترین نحو ممکن از کشور دفاع کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جامعه پذیری و تربیت جمعی را یکی دیگر از اهداف آموزش در دوره سربازی دانست و افزود: دوره مقدس سربازی حداقل‌های آمادگی برای دفاع از کشور را به سربازان وظیفه می‌آموزد.
امیر سیاری با اشاره به رعایت کامل اصول بهداشتی در پادگان‌ها، گفت: با توجه به اسناد و مدارک موجود و بعد از یک سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، ثابت شده که مراکز نظامی سالم‌ترین مراکز هستند و کمترین مسئله را در این خصوص داشته‌اند.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در مقابله با کرونا در کشور گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از اولین روز شیوع ویروس کرونا در کشور به میدان مقابله با کرونا و خدمت رسانی به مردم عزیزمان آمدند و همچنان با قدرت و ظرفیت بالا در حال ارائه خدمات به مردم عزیزمان هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید مقام معظم رهبری بر جوانان و نقش آفرینی آنهاست و شما عزیزان باید به وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری برعهده شما جوانان برای آینده انقلاب اسلامی گذاشته‌اند، با کسب تجربه و آموزش به خوبی عمل کنید.


کد مطلب: 248036

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/248036/پادگان-ها-بعد-یک-سال-شیوع-کرونا-سالم-ترین-نقاط-هستند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com