تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
plusresetminus
حزب الله: "بیل گیتس" در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که از بیت‌کوین استفاده نمی‌کند و موضع‌گیری خاصی هم نسبت به آن ندارد.
۰
کد مطلب : ۲۴۷۹۹۱
بیل گیتس: بیت‌کوین ندارم و علاقه‌ای هم به آن ندارم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،"بیل‌گیتس" (Bill Gates)، بنیان‌گذار شرکت "مایکروسافت" در جدیدترین مصاحبه خود گفت که به استفاده از بیت‌کوین علاقه‌ای ندارد.
وی افزود: روشی که در حال حاضر برای "ارز رمزنگاری" شده از آن استفاده می‌شود، فعالیت‌های مجرمانه خاصی را امکان‌پذیر می‌کند و باید آن را کنار بگذاریم. شاید باید نام آن را سلاح زیستی بگذارم!
از نظر گیتس، نرخ "ارز رمزنگاری" شده، بسیار ناپایدار است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چگونه رشد بیشتری خواهد داشت. امکان دارد که بیت‌کوین براساس هر نوع دیدگاهی بالا و پایین برود و نمی‌توان رشد آن را پیش‌بینی کرد.
بسیاری از منتقدان، "بیت‌کوین" را یک فناوری می‌دانند که به دنبال حل کردن مشکلی است که وجود ندارد. به علاوه، انرژی زیادی برای ایجاد یک بیت‌کوین مصرف می‌شود.
گیتس در مصاحبه دو سال پیش خود گفته بود که باور دارد "بیت‌کوین" از نظر دارایی چیزی تولید نمی‌کند؛ بنابراین نباید انتظار داشت که بالاتر برود. این نظریه احمقانه‌ای برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.
وی در پایان صحبت‌های خود گفت که بیت‌ کوین ندارد و موضع‌گیری او نسبت به آن خنثی است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین